یک وکیل دادگستری خبر داد: ارسال درخواست ابطال بخشنامه فوق محرمانه وزارت کشور درباره حجاب به دیوان عالی کشور

سیدعلی مجتهدزاده نوشت: اصل موضوع در این باره، بخشنامه فوق محرمانه وزارت کشور است که چندی پیش با آقای یونسی درخواست ابطال آن را به دیوان عدالت اداری داده‌ایم و گویا با وجود درخواست دیوان از وزارت کشور هم این لایحه به آنها ارسال نشده و در نهایت پس از درخواست مکتوب، قرار است که ارسال شود.

به گزارش تازه‌نیوز، اعتماد نوشت: سیدعلی مجتهدزاده، وکیل دادگستری اعلام کرد که به دیوان عالی کشور درخواست داده که بخشنامه فوق محرمانه وزارت کشور درباره حجاب را ابطال کند.

او نوشت: دیدیم که در گذشته وزیر کشور درباره حجاب‌بان‌ها گفت؛ این افراد خودجوش هستند ولی دو روز بعد، سند محرمانه در این باره منتشر و آن حرف بی‌اعتبار شد. قوه قضاییه هم مسوولیت قبول نمی‌کند و متاسفانه نیروی انتظامی را جلو انداخته‌اند در حالی که می‌بینیم، آنها هم تمایلی به انجام این کار ندارند، اما مجبور شده‌اند.

او افزود: اصل موضوع در این باره، بخشنامه فوق محرمانه وزارت کشور است که چندی پیش با آقای یونسی درخواست ابطال آن را به دیوان عدالت اداری داده‌ایم و گویا با وجود درخواست دیوان از وزارت کشور هم این لایحه به آنها ارسال نشده و در نهایت پس از درخواست مکتوب، قرار است که ارسال شود. مجموعه قضات دیوان عدالت اداری را شرافتمند و مستقل می‌دانم و به‌طور کلی به ابطال مصوبه غیرقانونی وزارت کشور خوش‌بین هستم، اما اینکه در روند طرح درخواست انحلال مصوبه غیرقانونی چقدر فشار اعمال شود و قضات تا چه میزان بتوانند مقاومت کنند را نمی‌دانم.

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.