رئال‌مادرید ۵ – اتلتیکومادرید ۳/ نیمه‌نهایی سوپرجام اسپانیا

کولاک رئال‌مادرید در سوپرجام اسپانیا/ پیروزی شیرین در قلب ریاض!

رئال‌مادرید با برتری ۵-۳ مقابل اتلتیکومادرید در یکی از هیجان‌انگیزترین دربی‌های سالیان اخیر راهی فینال سوپرجام اسپانیا شد.

به گزارش تازه‌نیوز، در اولین دیدار از مرحله نیمه‌نهایی سوپرجام اسپانیا، رئال‌مادرید در ورزشگاه ملک‌سعود شهر ریاض عربستان مقابل اتلتیکومادرید با نتیجه ۵-۳ پیروز و فینالیست شد.

در این دیدار جذاب و ماندگار، ابتدا ماریو ارموسو در دقیقه ۶ برای اتلتیکو گلزنی کرد که این گل با ضربه سر آنتونیو رودریگر در دقیقه ۲۰ پاسخ داده شد. در دقیقه ۳۰ هم ضربه تماشایی فرلان مندی کهکشانی‌ها را به گل دوم رساند. اما حرکت زیبای آنتوان گریزمن در دقیقه ۳۷ و ضربه نهایی او بازی را در نیمه نخست به تساوی کشاند.

به نقل از خبرورزشی، در نیمه دوم بازی پایاپای پیش رفت تا این که اشتباه عجیب کپا آریسابالاگا در دقیقه ۷۸ باعث شد گل‌به‌خودی به نام آنتونیو رودیگر ثبت شود. با این حال دنی کارواخال در دقیقه ۸۵ رئال را نجات داد تا بازی به تساوی ۳-۳ کشیده شود.

دربی مادرید به وقت‌های اضافه کشیده شد تا این که در دقیقه ۱۱۶ ضربه سر چکشی خوسلو با برخورد به استفان ساویچ گل چهارم را برای رئال به ثبت رساند. با جلو کشیدن یان اوبلاک نه تنها اتلتیکو به گل تساوی نرسید، بلکه در ضدحمله براهیم دیاس موفق شد دروازه خالی را از میانه میدان باز کند.

رئال‌مادرید با این برد فینالیست سوپرجام شد و در دیدار نهایی به مصاف برنده نبرد بارسلونا – اوساسونا خواهد رفت.

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.