ترکیب احتمالی پرسپولیس مقابل ذوب‌آهن

سرخپوشان تهرانی با یک تغییر نسبت به بازی قبل به مصاف ذوب آهن خواهند رفت.

به گزارش تازه‌نیوز و به نقل از ایلنا، پرسپولیس باید عصر امروز و در دیداری معوقه از هفته ششم رقابت‌های لیگ برتر به مصاف ذوب آهن اصفهان برود و یکی از دیدارهای عقب افتاده خودش را برگزار کند. سرخپوشان در شرایطی به مصاف حریف خود می‌روند که یحیی گل‌محمدی تیمی کامل از نفراتش را در اختیار دارد و مشکلی در چینش همان ترکیب اخیر خود نخواهد داشت.

در دروازه سرخپوشان شاهد حضور حامد لک هستیم که هفته گذشته و در دیدار مقابل نساجی برای اولین بار در طول فصل دروازه اش در جریان بازی باز شد ولی همچنان بهترین آمار را بین تیم‌های لیگ برتری دارد.

در خط دفاع و در سمت چپ حضور سعید آقایی به چشم می‌خورد که جایگاه ثابتی در ترکیب این تیم برای خودش دست و پا کرده است و بعد از چند سال پرسپولیس در این پست به ثبات رسیده است.

سیدجلال حسینی، کاپیتان و مدافع با تجربه سرخپوشان در مرکز خط دفاع بازی خواهد کرد و زوج همیشگی او هم محمدحسین کنعانی زادگان است.

در سمت راست شاهد حضور سیامک نعمتی هستیم که به طور کامل به این پست منتقل شده و برای سرخپوشان بازی می‌کند.

زوج خط هافبک دفاعی پرسپولیس در این دیدار زوج قدیمی کمال کامیابی‌ نیا و احمد نوراللهی هستند و خبری از میلاد سرلک در ترکیب این تیم نیست. احسان پهلوان هافبک هجومی متمایل به راست و امید عالیشاه که پس از جدایی بشار رسن به ترکیب اصلی رسیده در سمت چپ خط هافبک هجومی سرخپوشان بازی خواهند کرد.

وحید امیری به خط حمله منتقل شده و یک خط جلوتر از او به عنوان مهاجم نوک شاهد حضور مهدی عبدی جوان در ترکیب سرخپوشان هستیم.

ترکیب احتمالی پرسپولیس مقابل ذوب آهن:

حامد لک، سعید آقایی، سیدجلال حسینی، کنعانی زادگان، سیامک نعمتی، کمال کامیابی نیا، احمد نوراللهی، احسان پهلوان، امید عالیشاه، وحید امیری، مهدی عبدی

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.