متلک سنگین رشیدپور به محسن رضایی: به جای نان بیسکویت بخورید! +عکس

محسن رضایی اخیرا گفته «با اضافه‌شدن گوشت ماهی به سفره مردم، قیمت گوشت قرمز را نیز کاهش می‌یابد» اما واقعا این جمله منطقی است؟

به گزارش تازه‌نیوز، محسن رضایی در جریان سفر به منطقه خلیج فارس و بازدید از پرورشگاه ماهی در قفس این منطقه گفته در ایران با هزاران کیلومتر ساحل دریایی و اقیانوسی نباید وضعیت گوشت، غذا و معیشت مردم در تنگنا باشد و «با اضافه‌شدن گوشت ماهی به سفره مردم، قیمت گوشت قرمز را نیز کاهش می‌یابد یا کنترل می‌شود.»

به نقل از رویداد24، این اظهارنظر یادآور جمله معروف ماری آنتوانت ملکه فرانسه است که بارها در تاریخ تکرار شده و در آن خطاب به مردم فقیر فرانسه می‌گوید «مردم اگر نان ندارن بخورند، بیسکوییت بخورند» (هرچند در مورد انتساب این نقل قول به ماری آنتوانت تردید‌هایی وجود دارد و رد پای این عبارت در کتاب اعترافات ژان ژاک روسو، ۲۴ سال قبل از انقلاب فرانسه دیده می‌شود و تکرار آن در تاریخ به نقل از ماری آنتوانت بیشتر جنبه نمادین دارد.

در همین ارتباط رضا رشیدپور، مجری سابق صداوسیما در توئیتی کنایه‌آمیز در حواب محسن رضایی نوشت: ‏خاویار خوبه. میگو هم می‌شه. تن ماهی چشه مثلا. بوقلمون هم هست. شتر، مرغ، شتر مرغ. زندگی‌تون رو روی گوشت قرمز قمار نکنین خلاصه. به جای نون هم بیسکویت بخورین. ساقه طلایی ماهه. مرسی.

توییت رضا رشید پور

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.