یک راه ساده و رایگان برای افزایش سیستم دفاعی بدن!

هرقدر شما آگاهی بیشتری وارد بدن تان کنید، بیشتر خود را عاشق بدن‌تان بدانید، سیستم دفاعی شما نیز قوی تر می شود.

به گزارش تازه نیوز، عاشق بودن یک شیوه ساده برای تقویت سیستم ایمنی بدن است؛ اگر باور داشته باشیم. دانایی، همچنان بهترین سلاح در برابر گرفتاری و نا امیدی و بیماری است. هرقدر شما آگاهی بیشتری وارد بدن تان کنید، سیستم دفاعی شما نیز قوی تر می شود. جسم عاشق توجه شماست. بدن همچنین دارای قدرت خوددرمانی است.
اغلب بیماری ها زمانی وارد بدن تان می شوند که شما در آن حاضر نیستید. اگر ارباب در خانه نباشد، هر نوع ماهیت سایه واری در آنجا ساکن می شود اما وقتی شما خود در بدن تان ساکن باشید، ورود مهمانانِ ناخوانده کاری دشوار می‌گردد.

این تنها سیستم دفاعی بدن شما نیست که قوی تر می شود بلکه سیستم دفاعی روح تان نیز بسیار بهبود می‌یابد و نیرومند می شود.

این سیستم شما را از نیروی میدان انرژی منفی دیگران که بسیار آلوده کننده و مسری است، در امان نگه می دارد.
ساکن بودن در جسم شما را با ایجاد یک حباب محافظتی مورد حمایت قرار نمی دهد، بلکه ارتعاش فرکانس کل میدان انرژی شما را افزایش میدهد در نتیجه هر چیزی که با فرکانسی پایین تر مرتعش است، مانند ترس، عصبانیت، افسردگی و … دیگر به آن راهی ندارد
این مسائل دیگر نمی توانند به حوزه آگاهی شما وارد شوند و یا اگر هم بشوند، هیچ نیازی نیست در برابر آنها مقاومت کنید زیرا به راحتی از شما عبور خواهند کرد. باید سبک زندگی مان را بهبود ببخشیم تا با روزگار سخت بهتر کنار بیاییم و از آن عبور کنیم. عاشق بودن یکی از این راه‎های ساده در تغییر سبک زندگی ماشینی این روزهاست.

تقویت روحیه

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.