شرایط ستاره استقلال نکونام را عصبانی کرد

از باشگاه استقلال خبر می‌رسد که مصدومیت کوین یامگا از ناحیه چشم و گونه جدی بوده و آبی‌ها باید چندین هفته را بدون این بازیکن به میدان بروند.

به گزارش تازه‌نیوز، دو روز پیش بود که رسانه رسمی باشگاه استقلال، از مصدومیت کوین یامگا خبر داد. اتفاقی که منجر به حضور آمبولانس و انتقال این بازیکن به بیمارستان شد تا مشخص شد آسیب دیدگی وینگر فرانسوی آبی‌ها شدید بوده و او باید تحت مراقبت‌های پزشکان قرار بگیرد.

در شرایطی که رسانه رسمی استقلال اعلام کرده بود به زودی جزئیات مصدومیت یامگا را اعلام خواهد کرد، اما هیچ اطلاع‌رسانی‌ای از سوی آبی‌ها اعلام نشد تا هواداران که نگران وضعیت مهره کلیدی تیمشان بودند، آخرین اخبار را از طریق رسانه‌ها پیگیری کنند و به دنبال آپدیتی از شرایط این بازیکن باشند.

روز گذشته بود که عنوان شد یامگا از ناحیه گونه و دماغ دچار آسیب‌دیدگی شده و این اتفاق نیز بر اثر برخورد استوک‌های امید حامدی‌فر با صورت بازیکن خارجی استقلال رخ داده که منجر به اعزام فوری او به بیمارستان و انجام عمل جراحی شده است.

گویا در چالشی که این دو بازیکن بر سر تصاحب توپ داشته‌اند، استوک‌های حامدی‌فر به چشم یامگا نیز آسیب جدی وارد می‌کند و به همین دلیل این بازیکن باید از این ناحیه نیز مورد عمل جراحی قرار می‌گرفت که البته از شب گذشته نیز شایعاتی درخصوص وضعیت سلامتی این بازیکن از ناحیه چشم در فضای مجازی منتشر شده بود.

بیشتر بخوانید:

به نقل از ورزش سه، با این حال، پیگیری‌ها نشان می‌دهد که جواد نکونام به دلیل کمبود بازیکن در تیمش و همچنین بابت اتفاق رخ داده، به شدت عصبانی بوده و حتی روز گذشته نیز حامدی‌فر را به دویدن دور زمین تنبیه کرده است.

طبق اخباری که از باشگاه استقلال به گوش می‌رسد، آسیب‌دیدگی ستاره فرانسوی شدید و جدی بوده و نکونام باید تیمش را بدون یامگا و برای چندین مسابقه آماده کند. این بازیکن اکنون در بیمارستان تخصصی چشم‌پزشکی بستری است و بازیکنان استقلال نیز برای ملاقات با یامگا، راهی بیمارستان مذکور شده‌اند.

به هر شکل، مشخصا باید گفت که مصدومیت کوین یامگا کاملا جدی است و همه در انتظار اعلام رسمی باشگاه استقلال مبنی بر میزان دوری او از میادین هستند. آسیب‌دیدگی عجیب و نادری که منجر به آسیب‌دیدگی یکی از کلیدی‌ترین بازیکنان استقلال در فصول اخیر شده است.

استقلال باید ۲۰ بهمن در تک مسابقه حساس جام حذفی به مصاف مس رفسنجان برود که غیبت یامگا در آن دیدار قطعی به نظر می‌رسد و باید دید مدت زمان دوری این ستاره فرانسوی از میادین چقدر خواهد بود.

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.