واکنش وزارت خارجه به انتشار اخباری مبنی بر واسطه‌گری عربستان در تبادل پیام میان ایران و آمریکا

سخنگوی وزارت خارجه در پاسخ به سوالی در مورد اخبار منتشر شده مبنی بر اینکه عربستان سعودی در جریان تحولات اخیر در منطقه بین ایران و آمریکا به تبادل پیام پرداخته است، گفت: من لزوما نمی‌توانم این خبر را تایید کنم، آمریکا مسیرهای مختلفی را برای ارسال پیام به ایران استفاده می‌کند و این امری مرسوم بوده است.

به گزارش تازه‌نیوز، ناصر کنعانی سخنگوی وزارت خارجه در پاسخ به سوالی در مورد اخبار  منتشر شده مبنی بر اینکه عربستان سعودی در جریان  تحولات اخیر در منطقه بین ایران و آمریکا به تبادل پیام پرداخته است، گفت: من لزوما نمی‌توانم این خبر را تایید کنم، آمریکا مسیرهای مختلفی را برای ارسال پیام به ایران استفاده می‌کند و این امری مرسوم بوده است.

به نقل از ایسنا، وی ادامه داد: روابط ایران و عربستان روابط حسنه و رو به پیشرفت است و اهتمام جدی بین مقامات دو کشور برای توسعه مناسبات وجود دارد. کنعانی افزود: گفت‌وگوهای مستمری بین مقامات دو کشور از جمله وزیران امور خارجه ایران و عربستان وجود دارد.

سخگوی وزارت امور خارجه جمهوری اسلامی ایران در بخشی دیگر از صحبت‌های خود گفت: رژیم صهیونسیتی مایل است که برای نجات خود از شرایطی که در آن گرفتار شده است، منطقه را به آتش بکشد.

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.