حسین شریعتمداری: حکم اصلی میرحسین موسوی و کروبی اعدام است، نه حصر

مدیر مسئول روزنامه کیهان در برنامه «بدون توقف» با اشاره به اینکه حصر لطف بزرگی بود که نظام به سران فتنه کرد، یادآور شد: ۹ دی نظام را واکسینه کرد و برکات زیادی داشت اما مهم این است که ماجرای فتنه و ۹ دی را بایگانی نکنیم چون عواملش هنوز در میدان هستند.

به  گزارش تازه‌نیوز، حسین شریعتمداری در برنامه «بدون توقف» در پاسخ به این سؤال که «چرا حصر صورت گرفت» گفت: مسئله حصر یک ارفاق و یک لطف بزرگی بوده که نظام به سران فتنه کرده و نظام صرفا از این جهت که می‌خواست به دلیل سوابقی که داشتند به آنها  لطفی بکند آنها را در حصر نگه داشت و اگر غیر از این بود جرم آنها جرم بسیاری بسیار بزرگ و فساد فی الارض بود. جرم آنها بر اساس اسناد موجود وطن فروشی و حمله به جمهوریت نظام است و خون تمام کسانی که در شورشها ریخت بر گردن آن‌هاست و حکم اصلی شان اعدام است.

این تحلیلگر سیاسی در ادامه یادآور شد: خواسته‌هایی که الان توده مردم دارند خیلی بالاتر از حصر است، من فقط می‌دانم که به آنها لطف کردند و جرم‌شان خیلی بالاتر است، چرا لطف کردند؟ نمی دانم. مهم نیست که دستور را چه کسی یا چه ارگانی داده، به هرحال شورای عالی امنیت ملی تصمیماتی می‌تواند بگیرد که در روال عادی وجود ندارد، اگر غیر از این باشد اصلا نیازی به شورای عالی امنیت ملی نیست.

شریعتمداری در ادامه با تأکید بر اینکه حماسه ۹ دی یکی از الطاف خداوند بود، عنوان کرد: اولا اینکه ۹ دی نظام را واکسینه کرد و برکات زیادی داشت، چون دشمن کار را تمام شده فرض می‌کرد همه نیروی خودش را بیرون ریخت، در حالیکه شناسایی این نیروها خیلی هزینه داشت با این روش خیلی راحت شناخته شدند، دیگر اینکه باعث شد بار دیگر موازین حضرت امام(ره) برای نسل‌های سوم و چهارم بازگو شود، از طرف دیگر نشان‌دهنده این بود که نظام از استواری و استحکام خاصی برخوردار است. مهم این است که ماجرای فتنه و ۹ دی را بایگانی نکنیم چون عواملش هنوز در میدان هستند و حتی یک عده از همان‌هایی که خواستار تحریم شدند الان مسؤلیت دارند.

مدیرمسئول کیهان در پاسخ به این سؤال که «آیا شما مصونیت قانونی و قضایی دارید» گفت: من هیچ مصونیتی ندارم، من بیشتر از همه مطبوعاتی‌ها به دادگاه احضار شدم و بیشتر از همه آنها در دادگاه بودم، همین الان هم حدود ۵۰ شکایت از ما وجود دارد، موضوع این است که وقتی به دادگاه می‌رویم اسنادمان را ارائه می‌کنیم و همه حرف‌مان هم به دیگران این است شما بیائید نگاه کنید کجای مطلبی که نوشتیم غلط بوده است.

۱ نظر
  1. منظم

    آخ،حسین شریعتمداری!!!

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.