یک هوادار دیگر پرسپولیس بعد از فینال لیگ قهرمانان آسیا جان باخت!

هیچ بیماری زمینه‌ای نداشت، بازی را در خانه تنها دید و بعد از شکست پرسپولیس حالش بد شد و کسی هم نبود که با اورژانس تماس بگیرد.

به گزارش تازه‌نیوز و به نقل از خبرورزشی، بهروز خورشیدیان را احتمالا می‌شناسید؛ همان هوادار یاسوجی که به دلیل فشار عصبی پس از فینال آسیا جان خود را از دست داد. اما او تنها کسی نیست که به خاطر این بازی حساس و سرنوشت ساز از دنیا رفت؛ سیامک دارایی دیگر هواداری است که به شکلی بسیار تلخ و به دلیل تبعات باخت سرخپوشان، درگذشت.

زنده‌یاد سیامک دارایی روز شنبه ۲۹ آذر از محل کار به خانه رفت تا ساعت ۱۵:۳۰ بازی تیم‌های پرسپولیس و اولسان هیوندای را تماشا کند. او در خانه تنها بود و احتمالا مثل تمام سرخپوشان، با گل دقیقه ۴۵ مهدی عبدی به آسمان پرید و غرق در خوشحالی شد. اما دو گل جونیور نگرائو رویای او و میلیون‌ها پرسپولیسی را بر باد داد و یک باخت تراژیک را برای قرمزها رقم زد. باختی که دستکم دو هوادار قرمزپوش را از ارتش پرسپولیسی‌ها کم کرد.

آقا سیامک در منزل به تنهایی بازی را دنبال می‌کرد و پسر او محمد در کنارش نبود؛ چه کسی می‌دانست که قرار است این سرنوشت برای پدر خانواده پیش بیاید و فرزندش نیز انتظار یک روز عادی را داشت. بعد از بازی فینال، او بدون این که صحبت های علی پروین و عیسی آل‌کثیر را گوش کند، تلویزیون را خاموش کرد و هر لحظه بیشتر از قبل، متوجه وخامت حالش شد تا این که آنطور که پزشکان گفته‌اند، یک ساعت بعد از پایان مسابقه حوالی ساعت ۱۸:۳۰ این اتفاق تلخ برایش رخ داد.

نکته مهم این که طبق گفته خانواده‌اش، او هیچ بیماری زمینه‌ای نداشت و مشکل حادی هم در زندگی‌اش دیده نشده بود و در واقع فقط همین شکست باعث شد تا پدر خانواده دارایی، ایست قلبی کند. نکته تاسف‌آور و حسرت بار این است که هیچ‌کس در کنارش نبود تا با اورژانس تماس بگیرد و جانش را نجات دهد. سرانجام در حوالی نیمه شب، خانواده متوجه این اتفاق شد؛ زمانی که کار از کار گذشته بود. هرچند که این اتفاق رخ داده و حسرت، ناامیدی، تاسف و واژه های این چنینی برای خانواده دارایی، باید خیلی زود جای خود را به خاطرات نیکی بدهند که از آقا سیامک به یادگار مانده است.

خانواده سیامک دارایی با درخواست مصاحبه از سوی رسانه‌های مختلف مواجه شدند اما تمایلی به رسانه‌ای شدن موضوع و گفت‌وگو با خبرنگاران نداشتند. پسر او، محمد دارایی ۲۸ ساله است که مثل پدرش هوادار پرسپولیس است و احتمالا حال پدر را درک می‌کند؛ پدری که برای تیم محبوبش جان داد…

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.