عباس‌زاده: حقوق ما نمایندگان به اندازه حقوق یک کارمند ساده است

یک عضو کمیسیون امنیت ملی گفت: ما در سال ورود به مجلس حقوق یک نماینده یازده میلیون و پانصد تومان بود و در سال دوم سیزده و پانصد بود و در سال سوم نوزده و پانصد و امسال هم فکر می‌کنم بالای بیست تومان و کمتر از بیست و پنج میلیون تومان باشد و کسانی که مثل بنده تسهیلاتی گرفته باشند از آن‌ها هم مبلغی کم می‌شود و به اندازه یک حقوق کارمند ساده است.

به گزارش تازه‌نیوز، محمود عباس‌زاده مشکینی عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس در خصوص هک سیستم مجلس گفت: با توجه به اینکه سامانه الکترونیکی مجلس یکی از اساسی‌ترین، محکم‌ترین و آسیب نپذیرترین سیستم‌های کشور بوده است، هک این سامانه نشان از عمق کینه بدخواهان نظام و مجلس جمهوری اسلامی ایران است که به قول حضرت امام در راس نهاد‌های نظام است.

به نقل از جماران بخش هایی از گفت و گوی عباس زاده را در ادامه می خوانید:

  • یک کینه از مجلسی دارند که مقام معظم رهبری به عنوان مجلس انقلابی چندین بار از آن یاد کرده بودند و به هر حال باید زهر کینه‌های خود را می‌ریختند و طبیعتا سرمایه گذاری‌های سنگینی کردند که توانستند سامانه مجلس را هک کنند.
  • ما در سال ورود به مجلس حقوق یک نماینده یازده میلیون و پانصد تومان بود و در سال دوم سیزده و پانصد بود و در سال سوم نوزده و پانصد و امسال هم فکر می‌کنم بالای بیست تومان و کمتر از بیست و پنج میلیون تومان باشد و کسانی که مثل بنده تسهیلاتی گرفته باشند از آن‌ها هم مبلغی کم می‌شود و به اندازه یک حقوق کارمند ساده است. کسانی که این کار را کردند، آمدند چند کار صحیح را در کنار چندین کار غلط چیز‌هایی را خودشان اضافه کردند و را پخش کردند.

 

  • باید گفت که مجلس به دور از تمام حاشیه‌ها کار‌های بسیار بزرگی کرده است و به تمام مسائل اصلی مانند حوزه کسب و کار، حوزه فساد، ایجاد اشتغال، کمک به تولید کشور پرداخته است و طبیعتا زمانی که لیست کار‌های مجلس دیده شود که برای معیشت مردم، مقابله با گرانی خودرو تلاش کرده کرده است و حتی مجلس وارد شفافیت وعده‌های انتخاباتی مجلس شده است؛ همچنین برای مسکن، مطالبات بازنشستگان، مقابله با ناکار آمدی، برای زنان، حذف ارز ترجیحی، ارائه برنامه برای نوسانات ارزی که باید گفت، مجلس کار بسیار مهمی کرده است و این بی‌دلیل نیست که مقام معظم رهبری چندین بار به عنوان «مجلس انقلابی از آن یاد کرده است».

 

  • دیده می‌شود این مجلسی که دارای ۲۹ نماینده است نسبت به تمام مجالس گذشته کمترین تعداد در مشکل تردید صلاحیت شده است و طبیعتا به اندازه عظمت کار این مجلس دشمن هم کینه بزرگی را دارد و این کار نه تنها از محبوبیت و ارزش این مجلس کم نمی‌کند بلکه عدو شود سبب خیر اگر خدا خواهد و ما ملت بیدار و هشیاری را داریم.
  • خدا رحمت کند حضرت امام را یک الگوی بسیار دقیقی را دست ملت دادند و گفتند که ببینید دشمن کجا را مورد هدف قرار می‌دهد و هر کجا را مورد هدف قرار داد، آنجا نقطه قوت شما است. حال که دشمن این مجلس را مورد هدف قرار داده است، به استناد الگوی ارائه شده توسط حضرت امام، ملت ما نتیجه می‌گیرد که آن نقطه، از نقاط قوت ما بوده است و انشاالله هر چه زودتر آثار این اخلال و کار سایبری جمع می‌شود و باعث می‌شود سیستم امنیتی سایبری مجلس محکم‌تر شود.

 

  • بستگی به جهاد تبیین و اطلاع رسانی از دقیق و به موقع از سوی رسانه‌های ملی و سایر رسانه‌های ما دارد و اقتدار کشور از مشارکت مردم است، دشمن می‌خواهد که این مشارکت کم شود و این شیطنت‌ها را رقم می‌زند، ما باید امیدمان به ظرفیت فهم و هشیاری مردم باشد اگر ما با دیتا‌های دقیق با اطلاع رسانی به موقع را به مردم برسانیم. مردم ما خودشان می‌دانند چگونه برخورد کنند و به نظر بنده رفتار مردم مقوم اقتدار کشور خواهد بود.
  • آقای قالیباف آنچه که در توان داشت برای کار آمدی مجلس به کار گرفت و سعی کردند مجلس را از حاشیه‌ها به دور نگه دارند. با وجود اینکه بنده در انتخابات ریاست جمهوری ایشان را ترجیح نمی‌دادم، لاکن در جایگاه ریاست مجلس موفقیت ایشان را قابل توجه می‌دانم و نقد‌هایی بر آن وارد است، اما این احساس را دارم که برخی نقد‌ها از مرز انصاف خارج شده است و به تمام فعالان سیاسی توصیه می‌کنم که رقابت باعث نشود که از مرز انصاف خارج شویم.

 

  • بنده، قالیباف و سایر نمایندگان بی‌عیب و بی‌اشکال و بدون خطا نیستیم، ولی ما باید آن قسمت پر استکان را ببینیم و منصفانه بتوانیم قضاوت کنیم و در قضاوت‌ها عدالت را رعایت کنیم تا نقدمان بتواند موثر باشد و نقد را باید داشته باشیم؛ چرا که فرایندی برای اصلاح است و فرآیندی برای انتقام، حال‌گیری نیست و این نقد که مانند امر به معروف و نهی از منکر است باید موثر باشد و آنچه که می‌گوییم و نقد می‌کنیم باید خودمان الگوی موثر آن باشیم و عامل به آن چیزی باشیم که آن را توصیه می‌کنیم و دوستان‌مان نباید کاری کنند که نقدشان از مرز انصاف خارج شود.
ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.