افشاگری حدادعادل از تخلفات انتخابات‌های گذشته!

رئیس شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی در مراسم شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی شهر تهران گفت: همانطور که رای دادن به بهترین فرد از نظر هرکسی یک وظیفه دینی است، اهمیت دادن به این رای هم یک وظیفه دینی است.

به گزارش تازه‌نیوز، غلامعلی حدادعادل در مراسم شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی شهر تهران گفت: موضوع انتخابات علاوه بر اینکه در سرنوشت آینده کشور تاثیر گذار است در احساس هویت ملی و ایجاد همبستگی ملی هم تاثیر گذار است.

وی با اشاره به این که هیچ دخالتی به نحوی سازمان یافته از ناحیه برگزار کنندگان انتخابات وجود ندارد، افزود: ممکن است که گاهی در خواندن رای یا در ترتیبات انتخاباتی تخلفی موردی صورت بگیرد که آن هم راه رسیدگی دارد، بعضی وقتا به نتیجه می رسند که حتی انتخابات رو باطل کنند، ولی نظام همانطور که رهبری فرمودند رای مردم را حق الناس می داند.

بیشتر بخوانید:

به نقل از خبرآنلاین، حدادعادل ادامه داد: همانطور که رای دادن به بهترین فرد از نظر هرکسی یک وظیفه دینی است، اهمیت دادن به این رای هم یک وظیفه دینی است.

رئیس شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی تصریح کرد: گاهی وقت ها ادعا می شود که در انتخابا تقلب صورت می گیرد ولی هیچ وقت این حرف اثبات نشده که نظام خواسته باشد در رای مردم دخالتی بکند که این نشانگر همان فرمایش امام است که فرمودند: «میزان رای ملت است»

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.