رسانه اسرائیلی: طرح بن‌ گویر نتایج معکوسی داده است

یک رسانه اسرائیلی فاش کرد، طرح بن گویر برای مسلح کردن شهرک‌نشینان باعث افزایش حملات مسلحانه فلسطینیان علیه آنها شده است.

به گزارش تازه‌نیوز، یک رسانه اسرائیلی فاش کرد، طرح بن گویر برای مسلح کردن شهرک‌نشینان باعث افزایش حملات مسلحانه فلسطینیان علیه آنها شده است.

به نقل از اعتمادآنلاین، روزنامه تایمز آف اسرائیل در خبری اعلام کرد، طرح ایتمار بن گویر وزیر امنیت داخلی اسرائیل برای توزیع گسترده سلاح بین شهرک‌نشینان نتایج معکوسی داده و امروز به جای آنکه سلاح در اختیار اسرائیلی‌ها باشد به طرز گسترده‌ای به دست فلسطینی‌ها رسیده است.

به نوشته این رسانه اسرائیل، شمار قابل توجهی از شهرک‌نشینان اقدام به کسب درآمد از طریق فروش سلاح‌های به‌دست‌آمده در این طرح کرده و آنها را به فلسطینیان می‌فروشند.

این پدیده به حدی گسترش یافته است که نهادهای امنیتی اسرائیل به مسئولان هشدار داده‌اند، ادامه طرح بن گویر می‌تواند تبعات امنیتی بسیار خطرناکی برای اسرائیل به دنبال داشته باشد.

گفتنی است بن گویر در طرح خود به دنبال مسلح کردن تمامی شهرک‌نشینان صهیونیست به بهانه آمادگی آنها برای مقابله با حملات احتمالی فلسطینیان است، اما در حال حاضر این سلاح به معضلی در درگیری‌ها و اختلافات بین صهیونیست‌ها به‌ویژه بین همسایه‌ها مبدل شده است.

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.