اقدام جدید صداوسیما در غیاب اخراجی‌ها؛ نام عادل را در جمع این گزارشگران قرار دهید

صداوسیما در حرکتی قابل توجه، قصد دارد مسابقات ورزشی را با توجه به سلیقه مخاطب، با حضور دو گزارشگر پوشش دهد.

به گزارش تازه‌نیوز، خبر ورزشی نوشت: چند روز قبل رئیس مرکز تولید و فنی سیما گفت: به‌زودی مسابقات ورزشی با صدای دو گزارشگر پوشش داده خواهد شد. برای مثال رقابت فوتبال با صدای یک گزارشگر در محل برگزاری مسابقات و صدای گزارشگر دوم که در استودیو حضور دارد قابل انتخاب و دریافت است.

این حرکت صداوسیما برای گزارش‌های فوتبالی از آن جهت ویژه است که مسولان متوجه می‌شوند مردم به گزارش کدام‌یک از چهره‌های حال حاضر تلویزیون علاقه دارند. البته تفکیک گزارشگر با این سبک و سیاق، به دلیل حذف برخی افراد که هر کدام الان بنا به دلایلی در صداوسیما حضور ندارند، کار را کمی مشکل می‌کند.

مثلا فرض کنید صداوسیما بتواند نام عادل فردوسی‌پور را هم در جمع این گزارشگران قرار دهد و در رقابتی که یک سمت آن عادل است و طرف دیگر به عنوان مثال محمدرضا احمدی، از مخاطبان بخواهد یکی از این دو را برای شنیدن گزارش فوتبال انتخاب کنند. به نظر شما نتیجه چه خواهد بود؟

چندی پیش جواد خیابانی که مجری – گزارشگر تاییدشده صداوسیماست، در مصاحبه‌ای گفت عادل فردوسی‌پور در سال‌های گذشته بهترین گزارشگر تلویزیون بوده است. این نکته نشان می‌دهد که در صداوسیما هم اغلب مدیران، سطح سلیقه مخاطب را می‌دانند و خبر دارند اگر پای فردوسی‌پور به میان کشیده شود، سایر گزارشگران در رقابتی که به وجود می‌آید چه شرایطی خواهند داشت.

در هر حال نمی‌خواهیم قبل از وقوع اتفاق، شروع به پیش‌بینی یا حتی پیش‌گویی کنیم؛ هر چند اعتقاد داریم این مسئله نیازِ چندانی به پیش‌بینی هم ندارد. صداوسیما هر وقت دلش خواست می‌تواند این پیشنهاد را یک بار هم شده، امتحان کند؛ نام عادل را در جمع این گزارشگران قرار دهید و از مردم بخواهید برای یکی از بازی‌های معمولی فوتبال، گزارشگر موردعلاقه خود را انتخاب کنند. دوست داریم نتیجه و بازخورد این اتفاق را ببینیم!

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.