لیست هیجان‌انگیز سینمایی؛ این فیلم‌ها را از دست ندهید +تصاویر

در اینجا فهرستی از ۵ فیلم قابل ملاحظه و تماشایی را که در دو ماه نخست سال ۲۰۲۴ به نمایش درآمده‌اند ملاحظه خواهید کرد.

به گزارش تازه‌نیوز و به نقل از فرادید، هنوز دومین ماه از سال ۲۰۲۴ هم به پایان نرسیده است و بسیاری از فیلم‌های مورد انتظار امسال هنوز از راه نرسیده‌اند. اما در همین مدت کوتاه هم فیلم‌هایی بودند که توانستند نظرات مخاطبان و منتقدان را به خودشان جلب کنند.

در اینجا فهرستی از بهترین فیلم‌های سینمایی به نمایش درآمده در دو ماه ابتدایی سال ۲۰۲۴ را مرور خواهیم کرد.

۱. لیزا فرانکنشتاین (Lisa Frankenstein)

داستان این فیلم کمدی سیاه در دهۀ ۸۰ میلادی اتفاق می‌افتد. شخصیت اصلی این فیلم دختری با گذشتۀ تاریک و غمگین است که عاشق یک جسد می‌شود و در یک اتفاق عجیب موفق می‌شود او را به زندگی برگرداند. این دو نفر سفری را در کنار هم آغاز می‌کنند؛ سفری برای گرفتن انتقام، پیدا کردن خوشبختی و البته پیدا کردن چند عضو گمشدۀ بدن!

۲. سرزمین موعود (The Promised Land)

این درام تاریخی نیرومند، با بازی درخشان مس میکلسن، داستان مردی به اسم لودویگ کاهلن را روایت می‌کند؛ یک افسر بازنشستۀ ارتش آلمان که در قرن هیجدهم که قصد دارد زمینی بایر و وحشی را رام کند و در آنجا برای خودش کسب و کاری راه بیاندازد. اما این بر خلاف خواسته‌های یک زمیندار بزرگ در منطقه به نام فردریک دشینکل است. ماجرای فیلم دربارۀ رویارویی این دو مرد و ایستادگی کاهلن در برابر تلاش‌هایی است که برای بیرون راندنش از زمین صورت می‌گیرد.

این مطالب را از دست ندهید:

۳. اوریون و تاریکی (Orion and the Dark)

داستان این انیمیشن دربارۀ پسری است که از تاریکی می‌ترسد؛ اما در کمال شگفتی سفری پرماجرا را همراه با خود «تاریکی» آغاز می‌کند. تاریکی که در قالب یک شخصیت تجسم یافته است، به او کمک می‌کند تا بر ترس‌هایش غلبه کند. اما این فقط بخشی از ماجراست؛ در میانۀ فیلم متوجه می‌شویم که این داستانی است که پسرک در سن بزرگسالی دارد برای دختر کوچکش تعریف می‌کند. از این جا به بعد ماجرا عجیب‌تر و خیال‌انگیزتر می‌شود و پای سفر در زمان هم به داستان باز می‌شود.

۴. Mayhem!

بعضی از منتقدان این فیلم را «اکشن‌ترین فیلم سال تا به امروز» خوانده‌اند و وبسایت Polygon یکی از صحنه‌های مبارزۀ آن را «بهترین صحنۀ مبارزۀ داخل آسانسور در تاریخ سینمای اکشن» توصیف کرده است. این فیلم مهیج انتقامی سرشار از صحنه‌های زد و خورد، حرکت سیال دوربین و حرکات رزمی میخکوب‌کننده و نفس‌گیر است.

۵. خوداتکایی (Self Reliance)

این کمدی مهیج دربارۀ مردی است که بعد از یک ضربۀ روحی تصمیم می‌گیرد در یک مسابقۀ عجیب شرکت کند؛ مسابقه‌ای که در آن عده‌ای شکارچی قصد کشتن او را دارند و اگر او بتواند از دستشان فرار کند، ۱ میلیون دلار دریافت خواهد کرد. شکارچی‌ها فقط وقتی او تنها باشد می‌توانند او را بکشند و بنابراین او باید همیشه در کنار یکی از دوستان یا اعضای خانواده‌اش باشد؛ اما مشکل اینجاست که هیچکدام از اطرافیانش ماجرای مسابقه را باور نمی‌کنند!

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.