برنامه صداوسیما برای تطهیر حمید رسایی خبرساز شد

این اقدام از سوی صداوسیمایی که بعضی مسولان ارشد آن جزو همفکران رسایی محسوب می‌شوند، مشخصاً اینطور تحلیل شد که این رسانه قصد دارد رسایی را در افکار عمومی نجات دهد…

به گزارش تازه‌نیوز، حمید رسایی برای خیلی‌ها اولین فردی بود که به عنوان دست‌کم یکی از مصادیق تذکر رهبر معظم انقلاب به ذهن می‌آمد. و به همین دلیل، اقدام شب گذشته صداوسیما، بسیاری از مخاطبانش را شگفت‌زده و شوکه کرد. برنامه گفتگوی ویژه خبری، خودِ حمید رسایی، یعنی یکی از مصادیق اصلی بداخلاقی و ستیزه‌جویی دشمن‌شادکن را به عنوان میهمان ویژه برای تبیین بیانات رهبر معظم انقلاب به استودیو آورده بود!

این اقدام از سوی صداوسیمایی که بعضی مسولان ارشد آن جزو همفکران رسایی محسوب می‌شوند، مشخصاً اینطور تحلیل شد که این رسانه قصد دارد رسایی را در افکار عمومی نجات دهد. برخی هم در این بین در فضای مجازی نوشته بودند که رکورد سرعت تذکر رهبر انقلاب شکسته شده؛ به این معنا که بعضی از این منتخبان، فقط چند روز بعد از انتخابات و در حالی که هنوز ماه‌ها به تشکیل مجلس جدید مانده، در همین ابتدا تذکر شدید اخلاقی دریافت کرده‌اند.

اما موضوع فقط به تطهیر رسایی منحصر نماند بلکه صداوسیما عملاً به یک عملیات بسیار عجیب علیه بیانات رهبر معظم انقلاب روی آورد و خودِ همین برنامه را هم به میدانی برای بداخلاقی و ستیزه‌جویی تبدیل کرد. اتفاقی که این بار هم با واکنشهای منفی و تعجب شدید برخی از کاربران فضای مجازی قرار گرفت.

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.