در دربی باید جنازه‌ بازیکنان استقلال از زمین بیرون بیاید

کاپیتان سابق استقلال گفت: آقایان دوست دارند تیم به حاشیه برود. تیم صدرنشین این مشکلات را هم دارد.

به گزارش تازه‌نیوز، گزیده‌ای از مصاحبه شاهرخ بیانی کاپیتان سابق استقلال درخصوص بازی دربی و اختلاف جواد نکونام با علی خطیر را با ایران ورزشی می‌خوانید:

  • {ماجرای ادعای مدیربرنامه بلانکو} از قدیم گفته‌اند: «تا نباشد چیزکی، مردم نگویند چیزها.» وقتی یک مدیربرنامه‌ای چنین ادعایی دارد حتماً درست است. به نظر من مدیربرنامه بلانکو درست می‌گوید. به هر حال مدیران نمی‌توانند پول مستقیم بگیرند و به همین دلیل از این ترفندها استفاده می‌کنند. به زمان خطیر هم برنمی‌گردد، مدیران قبلی هم چنین کاری انجام دادند.
  • آن آقایی که چند بار پنج میلیارد گرفت و در آخرین مصاحبه‌اش هم گفت فقط ۶۰ میلیون در حسابم دارم. همانطور که گفتم هیچ مدیری نمی‌تواند مستقیماً پول بگیرد و با ترفندهای مختلف بازیکن می‌آورند و پولش را می‌گیرند.
  • آقایان دوست دارند تیم به حاشیه برود. تیم صدرنشین این مشکلات را هم دارد. مربی در چنین شرایطی باید نتیجه نگیرد و اگر هم نتیجه نگیرد چه مشکلاتی برایش درست می‌کنند.
  • به نظرم وزیر ورزش باید ورود کند و پیگیر باشد. به هر حال تیم استقلال پرهوادار است و اگر این حواشی ادامه داشته باشد قطعاً ضربه می‌خورد. شما نگاه کنید تیم هفتصد میلیارد بدهی دارد، از طرفی وام می‌گیرد و همه این بدهی‌ها می‌ماند برای مدیر بعدی! در حالی که مدیر باید بتواند پول به باشگاه بیاورد.
  • {پیشکسوتان استقلال راضی به ماندن آقای خطیر نیستند} نمی‌دانم. مگر در تراکتور این آقا حواشی نداشت!؟ بروید تحقیق کنید چه مسائلی باعث شد که این آقا را از تراکتور کنار بگذارند.
  • آقای آقا محمدی مدیر بسیار قوی است باید ایشان پیگیر این مسائل شود. نباید مدیران استقلال بیایند هر کاری خواستند در این باشگاه انجام دهند بعد مظلوم نمایی کنند. الان همین اسپانسر بحث‌برانگیز استقلال قطعاً حواشی جدیدی ایجاد می‌کند. امثال من دو ستاره برای این تیم آوردیم اما الان کنار هستیم و باید شاهد چنین ماجراهایی باشیم.
  • {حذف استقلال از جام حذفی} به نظر من نکونام نباید دست به ترکیب برنده خود می‌زد. قهرمانی در جام حذفی خیلی راحت‌تر از لیگ برتر است. من وقتی در نساجی بودم و در رقابت‌ها شرکت می‌کردیم فقط سعی داشتیم گل نخوریم با همین حربه قهرمان جام حذفی شدیم و به آسیا رفتیم.
  • به نظر من بازیکنان خارجی بهتر می‌توانند پنالتی بزنند چون احساسی کار نمی‌کنند. اگر ماشاریپوف پنالتی می‌زد به احتمال قوی گل می‌شد. توصیه‌ام به نکونام این است که بازیکنان خارجی پنالتی بزنند. من خودم زمانی که بازی می‌کردم پنالتی‌زن استقلال بودم اما وقتی نمی‌توانستم و روحیه نداشتم پنالتی نمی‌زدم. حالا هم فکر می‌کنم اگر بازیکنان خارجی استقلال پنالتی بزنند درگیر حواشی نمی‌شوند.
  • {بازی دربی} در این بازی باید از نظر روحی و روانی بازیکنان آماده باشند و طوری بازی کنند که جنازه‌شان از زمین بیرون برود. باید بدانند بردن دربی برای هوادار یک جام محسوب می‌شود و باید از جان و دل مایه بگذارند.
ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.