بازار سهام امروز معامله‌گران را سردرگم کرد/ شاخص کل چقدر ریخت؟

پایان بورس امروز با عقب‌نشینی سهام دلاری همراه بود. در مقابل اما نمادهای کوچک و متوسط بازار موفق شدند معاملات نسبتا مثبتی را تجربه کنند.

به گزارش تازه‌نیوز، بازار سهام امروز معامله‌گران را سردرگم کرد. شاخص کل بورس متوقف شد و شاخص هم‌وزن اندکی رشد را تجربه کرد. این در حالی بود که حجم و ارزش معاملات خرد در مقایسه با هفته گذشته به شدت کاهش یافت.

این در حالی‌ست که قیمت دلار در کانال اول کریدور 60 هزار تومانی تثبیت شده و فعلا قصد بازگشت ندارد. با این حال اما امروز نمادهای دلاری بازار سهام افت کردند و شاخص کل بورس با چراغ قرمز بسته شد.

عملکرد شاخص‌ها

شاخص کل بورس امروز با افت هزار و 995 واحدی، 0.09 درصد پایین رفت و در سطح دو میلیون و 163 هزار و 757 واحد قرار گرفت. شاخص هم‌وزن اما امروز در روندی متضاد با شاخص کل، هزار و 156 واحد رشد کرد و با افزایش 0.16 درصدی در سطح 739 هزار و 797 واحد قرار گرفت.

حجم و ارزش معاملات خرد

همان‌گونه که اشاره شد، حجم و ارزش معاملات خرد در بازار امروز کاهشی جدی نسبت به معاملات هفته گذشته تجربه کرد. به این ترتیب حجم معاملات خرد سهام، حق تقدم و صندوق‌های سهامی به 6 میلیارد و 200 میلیون برگه سهم رسید و ارزش معاملات خرد نیز در سطح سه هزار و 452 میلیارد تومان قرار گرفت.

ورود و خروج پول حقیقی

تراز پول حقیقی در سهام امروز منفی بود و سهام خرد تا این لحظه با خروج 60 میلیارد تومان پول حقیقی روبرو بوده است. در همین حال، صندوق‌های درآمد ثابت هم خروج 369 میلیارد تومانی پول حقیقی را تجربه کردند.

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.