عالیشاه: خطا روی من پنالتی بود، به راحتی حق ما خورده شد

بازیکن تیم فوتبال پرسپولیس گفت: سوال من این است که کمک داور کنار دروازه را چرا گذاشته‌اند؛ خیلی برایم عجیب بود که پنالتی ما را نگرفتند.

به گزارش تازه‌نیوز و به نقل از فارس، امید عالیشاه در خصوص تساوی پرسپولیس و سپاهان و خطایی که روی وی رخ داده است اظهار داشت: آن صحنه صد در صد پنالتی بود. آقای خورشیدی تجربه دارد ولی در آن صحنه دید نداشت. قبل از آن صحنه روی نوراللهی پنالتی شد  و بعدش روی من اما سوال من این است که کمک داور کنار دروازه را چرا گذاشته‌اند؟ خیلی برایم عجیب بود که چرا پنالتی ما را نگرفتند.

وی در خصوص اینکه شرایط پرسپولیس به شکلی است که مهاجم ندارد گفت: بحث این صحبت‌ها نیست، تیم تمام تلاش خود را می‌کند تا برنده شود. مهم نیست چه کسی گل بزند و همه تلاش می‌کنند که مفید باشند و الان نمی‌خواهیم با این صحبت‌ها تیم را تحت فشار بگذاریم.

مهاجم پرسپولیس تصریح کرد: مطمئن باشید همه تلاشمان را می‌کنیم. می بینید که به راحتی حق ما خورده شد. این همه هزینه‌های میلیاردی در ایران می‌شود امیدوارم هر چه زودتر فدراسیون VAR را به کشور بیاورد.

عالیشاه در خصوص دربی پایتحت عنوان کرد:هر تیمی که در این مسابقه دستورات تاکتیکی را به نحو احسن انجام بدهد برنده شود. من به هواداران قول می‌دهم تمام توانمان را بگذاریم تا با برد از زمین خارج شویم.

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.