روسیه ساکت نخواهند ماند؛ جنگ هسته‌ای در پیش است!

تحلیلگر مطرح جهان عرب معتقد است روسیه هرگز در برابر اقدام تروریستی در خاک خود ساکت نخواهد نشست و قاطعانه عکس العمل نشان می دهد؛ لذا مسکو از همه توانایی خود از جمله تسلیحات هسته ای علیه ناتو استفاده خواهد کرد.

به گزارش تازه‌نیوز، عبدالباری عطوان» تحلیلگر سرشناش جهان عرب در بخشی از اظهارات خود در «یوتیوب» تاکید کرد: حمله تروریستی که در تالار کروکوس سیتی در مسکو رخ داد، چند صد نفر کشته و زخمی به همراه داشت. آمریکا، اوکراین و رژیم صهیونیستی در این اقدام تروریستی نقش داشتند. زیرا سه هفته قبل از این حادثه تروریستی سفارت ایالات متحده در مسکو یک بیانیه منتشر کرد و در آن به همه شهروندان آمریکایی حاضر در روسیه هشدار داد که در مراکز تجاری و نقاط گردشگری این کشور حضور پیدا نکنند.

به اعتقاد این تحلیلگر، در بیانیه سفارت آمریکا نسبت به وقوع اقدام تروریستی هشدار صادر شده بود. آنها اطلاعاتی در این زمینه در اختیار داشتند و برای این حادثه تروریستی از قبل برنامه ریزی کرده بودند. بنابر این چنین حادثه تروریستی تصادفی رخ نداده است. آمریکا نخستین کشوری بود که این حادثه تروریستی را محکوم کرد و داعش را عامل این حادثه تروریستی دانست.

به نقل از تحریریه، عطوان در بخش دیگری از اظهارات خود درباره چرایی انجام این حادثه تروریستی گفت: آمریکا و اوکراین در زمینه شکست روسیه ناکام مانده اند. آمریکایی ها در آغاز جنگ ادعا می کردند نه تنها ارتش روسیه از هم فروخواهد پاشید بلکه ارتش این کشور علیه رئیس جمهور «ولادیمیر پوتین» سرکشی می کند، کودتای نظامی رخ می دهد و وی سرنگون خواهد شد. طبق این پیش بینی، روسیه در نهایت شکست خواهد خورد و اقتصاد و امنیت آن نیز به دلیل تحریم ها از هم فرو می پاشد.

براساس اظهارات این کارشناس فلسطینی تبار، آمریکایی ها حتی ادعا می کردند که جایگزین پوتین آماده شده است. اما هیچ یک از این ادعاها تحقق پیدا نکرد و روسیه ثبات خود را حفظ کرد. عطوان تصریح کرد: به همین دلیل آنها اکنون از سلاح تروریسم علیه روسیه استفاده می کنند. متاسفانه غربی ها از اسلام سیاسی هم در این کارزار علیه روسیه بهره برداری می کنند. آمریکا تلاش دارد از نام اسلام و مسلمانان در جنگ خود علیه روسیه سوء استفاده نماید.

تحلیلگر سرشناس جهان عرب معتقد است با همه این دسیسه ها روسیه هرگز در برابر این اقدام تروریستی ساکت نخواهد نشست. این کشور به طور قاطعانه عکس العمل نشان خواهد داد. «دیمیتری مدودف» معاون رییس شورای امنیت ملی روسیه گفت رهبر اوکراین تاوان بسیار سنگینی پرداخت خواهد کرد و «ولادیمیر زلنسکی» رئیس جمهوری اوکراین و اطرافیان وی هدف قرار خواهند گرفت.

وی افزود: پوتین هم گفته است از آنجاکه روسیه با اوکراین و ناتو در حال نبرد است، مسکو از همه سلاح های خود علیه ناتو استفاده خواهد کرد. برجسته ترین این سلاح ها، تسلیحات هسته ای هستند. این رویکرد در دکترین نظامی روسیه وجود دارد که اگر امنیت ملی این کشور هدف قرار گیرد کاخ کرملین باید از همه توانایی و سلاح های خود استفاده کند. این کشور دارای ۶ هزار و ۵۰۰ کلاهک هسته ای است و برای استفاده از این سلاح ها برنامه ریزی خود را دارد. با این نگاه می توان گفت که جهان به سوی جنگ هسته ای پیش می رود.

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.