حمله شدید به صهیونیست‌ها؛ آغاز جنگ غزه باعث گرفتاری بزرگ اسرائیل شد

گزارش سالانه منتشر شده از سوی اداره ملی سایبری رژیم صهیونیستی نشان می‌دهد از زمان آغاز تهاجم نظامی این رژیم به نوار غزه در مهرماه ۱۴۰۲، تعداد حملات هکری گروه‌های مدافع فلسطین علیه رژیم صهیونیستی به ۲.۵ برابر افزایش یافته است.

به گزارش تازه‌نیوز، بر اساس آمار موجود، در بازه زمانی ماه اکتبر (مهرماه) تا پایان سال ۲۰۲۳ میلادی، سه هزار و ۳۸۰ حمله سایبری به رژیم غاصب صهیونیستی شناسایی شده است.

به گفته اداره ملی سایبری این رژیم، ۸۰۰ مورد از این حملات دارای «پتانسیل قابل توجهی» برای آسیب زدن به زیرساخت‌های رژیم صهیونیستی بوده‌اند.

مقایسه این آمار با بازه مشابه آن در سال ۲۰۲۲ از افزایش ۲.۵ برابری حملات سایبری علیه رژیم صهیونیستی حکایت دارد.

حملات سایبری به زیرساخت‌های این رژیم که در ابتدای تهاجم نظامی به غزه ساختار فنی ساده‌تری داشتند به مرور پیچیده‌تر شده اند.

گزارش منتشر شده تاکید کرد با گذشت زمان، ایجاد اختلال در عملکرد سازمان‌ها و نهادهای مختلف رژیم صهیونیستی به عمده هدف حملات گروه‌های هکری بدل شده است.

این مطالب را هم ببینید:

به نقل از سیتنا، در یکی از نمونه‌ها، گروه هکری «سایبر طوفان» که خود را ضد رژیم صهیونیستی معرفی می‌کند، مدعی نفوذ به سایت ده‌ها سازمان رژیم غاصب شد.

اداره ملی سایبری رژیم صهیونیستی اعلام کرد در طول سال ۲۰۲۳ بیش از ۱۳ هزار گزارش مردمی مربوط به عملیات هکری تایید شده دریافت کرده است که نسبت به سال پیش از آن ۴۳ درصد افزایش داشته است.

به گفته این نهاد، ۶۸ درصد از این گزارش‌ها در جریان تهاجم نظامی رژیم صهیونیستی به غزه ارسال شده‌اند.

حملات از طریق شبکه‌های اجتماعی و عملیات فیشینگ در صدر شیوه‌های مورد استفاده هکرها برای نفوذ و آسیب زدن به زیرساخت‌های سایبری رژیم صهیونیستی قرار دارند.

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.