علم الهدی: فلسطین، ناموس انقلاب اسلامی است؛ در مجازات دشمن نباید شتاب‎‌زده عمل کرد

امام جمعه مشهد گفت: میدان شهادت در جامعه انقلابی ما، میدانی است که فقط یک برنده و یک بازنده دارد؛ برنده آن انقلاب مقدس اسلامی ماست و طرف بازنده نیز جز دشمن ذلیل و پشیمان نخواهد بود. بحث دیگر هم این است که در مجازات دشمن نباید شتاب‎زده عمل کرد.

به گزارش تازه‌نیوز، حجت الاسلام سیداحمد علم الهدی امام جمعه مشهد در خطبه سیاسی نماز جمعه این هفته که با حضور زائران، مجاوران و خیل عظیم راهپیمایان روز جهانی قدس در حرم مطهر رضوی برگزار شد، از حضور پرشور مردم مشهد در این مراسم عبادی سیاسی تقدیر کرد و اظهارداشت: برادران گرامی، خواهران بزرگوار، حقیقت این است که فلسطین، ناموس انقلاب اسلامی است و از زمان پیروزی انقلاب اسلامی تاکنون، مسئله فلسطین یکی از محوری‎ترین مبانی انقلاب بوده است.

به نقل از فارس، وی افزود: برای شناخت دقیق موضوع فلسطین، باید مرور روشنی بر تاریخ معاصر جهان اسلام داشت؛ به خصوص از چند ماه پیش از پیروزی انقلاب اسلامی که انور سادات رئیس جمهور ملعون مصر در قرارداد ننگین کمپ دیوید امضا کرد که اسرائیل را به رسمیت بشناسد درحالی که تا پیش از آن، مصر نقطه التجا و مظهر قدرت جهان عرب در برابر طغیان‎گری و جنایات صهیونیست‎هایی بود که روز به روز از خانواده های فلسطینی تلفات می گرفتند و شهید و اسیر روی دست آن ها می گذاشتند. در خلال این جریان نیز کسینجر ملعون و سبوع میدان دار اصلی بود و کاری کرد تا پناه فلسطین عزیز و مظلوم از او گرفته شود و حمایت از آرمان قدس شریف برای اعراب، یک امر فرعی و غیرالزام آور باشد.

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.