گواردیولا: حرفی نیست، مسی احساساتش را بیان کرد

پپ گواردیولا، سرمربی منچسترسیتی درباره حواشی پیش آمده درباره لیونل مسی صحبت کرد.

به گزارش تازه نیوز و به نقل از ورزش سه، منچسترسیتی باید در هفته اول رقابت‌های لیگ برتر انگلیس به مصاف استون ویلا می‌رفت اما به دلیل حضور در مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا و استراحت بیشتر بازی این تیم به زمان دیگری موکول شد. با این حال شاگردان پپ گواردیولا یکشنبه شب از سری مسابقات هفته دوم لیگ برتر انگلیس به مصاف ولورهمپتون خواهند رفت.

پپ گواردیولا پیش از بازی تیمش مقابل ولز درباره مسائل مختلف از جمله لیونل مسی صحبت کرد.

دیدار برابر ولوز
ولورهمپتون همواره تیمی بسیار قدرتمند بوده است. آنها حتی هنگامی که در چمپیونشیپ نیز حضور داشتند این موضوع را نشان داده بودند. قطعاً بازی دشواری پیش‌روی ما خواهد بود و این موضوع نشان می‌دهد که لیگ برتر انگلیس از چه رقابت سنگینی برخوردار است. وظیفه من در این باشگاه این است که هر فصل نسبت به قبل تلاش بیشتری از خود ارائه دهم تا تیمم فوتبال بهتری بازی کند.

خریدهای جدید منچسترسیتی
تا به این لحظه شرایط ناتان آکه و فران تورس بسیار خوب بوده و تمام افرادی که در این باشگاه حضور دارند به آنها کمک می کنند تا هر چه سریعتر در تیم جا بیفتند. این دو نفر بازیکنان بسیار سطح بالایی هستند و مهم این است که به ما کمک زیادی خواهند کرد.

حواشی لئو مسی
فکر نمی‌کنم که احتیاج باشد چیز خاصی درباره لیونل مسی بگویم. او به شکل کاملا واضح احساساتش را بیان کرد. با این حال مسی هنوز هم بازیکن بارسلونا به حساب می‌آید؛ باشگاهی که من عاشقانه آن را دوست دارم.

علاقه سیتی به جذب تیاگو آلکانترا
علاقه ای در کار نبوده چراکه ما بازیکنان زیادی در موقعیت بازی او داریم. با این حال بسیار هیجان زده و خوشحال هستم که او قرار است به لیگ برتر انگلیس بیاید چرا که اینجا می تواند از حضور چنین بازیکنی لذت ببرد. فودن بازیکنی است که می تواند در پست تیاگو به میدان برود و فکر نمی‌کنم که مشکلی در این باره وجود داشته باشد.

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.