آزمون و خطا، مدیران صداوسیما را به دیوار سخت واقعیت زد

روزنامه فرهیختگان نوشت: آزمون و خطای مدیران تلویزیون، بدون هیچ نقشه‌راه مشخصی هیچ نتیجه‌ای نداشت، جز اینکه به دیوار سخت واقعیت خوردند و مدیریت آنتن تلویزیون در نوروز ۱۴۰۳ و پیشتر از آن در یلدای ۱۴۰۲ به درک واقعی‌تری از وضعیت رسانه رسید.

به گزارش تازه‌نیوز، روزنامه فرهیختگان در گزارشی عملکرد صداوسیما را نقد کرد. در این مطلب آمده: آزمون و خطای مدیران تلویزیون، بدون هیچ نقشه‌راه مشخصی هیچ نتیجه‌ای نداشت، جز اینکه به دیوار سخت واقعیت خورد ند و مدیریت آنتن تلویزیون در نوروز ۱۴۰۳ و پیشتر از آن در یلدای ۱۴۰۲ به درک واقعی‌تری از وضعیت رسانه رسید.

اینکه مدیریت مدیوم فراگیری همچون تلویزیون، ملاحظات یک رسانه ملی را در نظر نگیرد، محکوم به شکست خواهد بود. دوربرگردان مدیران، تلویزیون را به سه‌سال قبل بازگرداند، همچنان آن انتقادات باقی است به اضافه اینکه خسارت قهر مخاطبان هم به تلویزیون تحمیل شده و جایگاهش در بین هنرمندان و مردم تنزل یافته است.

رئیس سازمان صداوسیما می‌گوید برنامه‌های نوروزی با رشد ۸ درصدی مخاطب روبه‌رو شده است، به‌نظر می‌رسد میان فاصله گرفتن از ایده‌های تحولی و جذب مخاطب رابطه مستقیم وجود دارد. ظاهرا پیمان جبلی رئیس صداوسیما علمگراتر از قائم‌مقامش فکر می‌کند و همین باعث شده بود که پاسخ‌ها و اظهارنظرهایش متناسب با شرایط مختلف تغییر کند.

نوروز امسال را می‌توان نقطه عطف و بازگشت از ایده‌های توهمی در مدیریت تلویزیون دانست و نتیجه‌اش هم نه‌تنها رضایت رئیس صداوسیما از این تصمیم است که ظاهرا مخاطب هم به نسبت سال قبل و سال قبل‌ترش بیشتر و خشنودتر پای هفت‌سین تلویزیون نشسته بود.

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.