ترکیب پرسپولیس مقابل التعاون مشخص شد

یحیی گل محمدی برای دبل برد مقابل حریف عربستانی و صعود از این مرحله شاگردانش را مهیای جدال امشب کرده است.

به گزارش تازه نیوز و به نقل از ورزش سه، بعد از پیروزی در دیدار رفت مقابل التعاون که سرخ‌ها را به جدول برگرداند، اکنون شاگردان یحیی گل محمدی با دو تغییر پا به بازی برگشت گذاشته است.

حامد لک بعد از نمایش درخشان در بازی قبلی و یک کلین شیت فوق العاده اکنون امیدوار به تکرار آن در بازی امشب خواهد بود و با پیراهن شماره ۸۱ بار دیگر در ترکیب اصلی حضور دارد.

ترکیب دفاعی پرسپولیس دستخوش تغییراتی شده و بازگشت سیدجلال حسینی به قلب دفاعی باعث شد تا شجاع خلیل زاده اینبار زوج کاپیتان سرخ‌ها در قلب دفاعی شود و سیامک نعمتی در سمت راست و در سمت چپ نیز سعید آقایی حاضر خواهد شد.

کمال کامیابی‌نیا در بازگشت به ترکیب اصلی اینبار با میلاد سرلک زوج خط میانی سرخ ها را تشکیل خواهند داد و یحیی امیدوار است این دو با هماهنگی بیشتری برابر حریف به دنبال اجرای نقشه‌های کادرفنی باشند. بشار رسن و احسان پهلوان نیز وظیفه تهاجمی خط میانی را عهده‌دار خواهند بود.

آل کثیر که در بازی قبلی توانست نمایش جسورانه‌ای در اولین حضور خود در ترکیب به جا بگذارد، اینبار با انگیزه گلزنی و تکمیل نمایش قبلی پا به زمین خواهد گذاشت و در کنار وحید امیری به عنوان زوج خط حمله به میدان می‌رود.

ترکیب پرسپولیس:

حامد لک
شجاع خلیل زاده
سیدجلال حسینی
سیامک نعمتی
سعید آقایی
کمال کامیابی‌نیا
میلاد سرلک
بشار رسن
احسان پهلوان
عیسی آل کثیر
وحید امیری

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.