شب پرالتهاب صهیونیست‌ها؛ موشک‌های ایران کابوس اسرائیلی‌ها شد

وزرای خارجه‌ی عربستان، قطر، امارات و عراق در تماس با عبداللهیان گفتند آمریکا پیام داده که از افزایش تنش با اسرائیل پرهیز کنید؛ تلاش‌ها برای آتش‌بس در غزه را بی‌اثر می‌کند.

به گزارش تازه‌نیوز و به نقل از اعتمادآنلاین، از شب گذشته اخبار گوناگونی منتشر شده که خلاصه آنها بدین شرح است:

– حسام‌الدین آشنا، مشاور حسن روحانی در توییتی نوشت: به‌خط.

– یک اکانت جعلی توییتری تصویری از ابراهیم رئیسی کنار موشک‌های ایرانی منتشر کرد که تکذیب شد.

– فارس نوشت:‌ یک منبع مطلع در نیروی هوافضای سپاه در واکنش به انسداد جی‌پی‌اس در شهرک‌های صهیونیست‌نشین گفت: ایران از قبل برای این موضوع چاره‌اندیشی کرده و تمامی موشک‌هایی که در ١٢ سال گذشته ساخته شده‌اند از جی‌پی‌اس و در کل از هیچ یک از وسایل موقعیت‌یاب بین‌المللی استفاده نمی‌کنند.

– «لوفتانزا» تمام پروازهای خود به تهران و از تهران را ۲۴ ساعت لغو کرد.

– انتخاب نوشت: بلینکن در تماسی با گالانت، حمایت آمریکا از امنیت اسرائیل را تایید کرد و گفت: هماهنگی با اسرائیل در پاسخ به تهدیدات ایران در سطح بالایی انجام می‌شود.

این مطالب را هم ببینید:

– ایرنا نوشت: مقام‌های رژیم صهیونیستی اعلام کردند که «مایکل اریک کوریلا» رئیس فرماندهی مرکزی آمریکا (سنتکام) «برای هماهنگی درباره حمله احتمالی ایران به اسرائیل » روز (پنجشنبه ) به سرزمین‌های اشغالی می‌رود.

– جماران به نقل آکسیوس نوشت: بر اساس منابع اطلاعاتی و نظامی اسرائیل، انتظار می‌رود اقدام نظامی ایران شامل موشک‌های کروز و بالستیک و موجی از پهپادهای انتحاری باشد. چنین حمله‌ای، تهاجم هوایی انتقام جویانه اسرائیل را به دنبال خواهد داشت.

– بلومبرگ نوشت: آمریکا بر این باور است که حمله ایران به اسرائیل قریب الوقوع است.

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.