دو گزینه جدید برای انتخابات1400/ امیر سیاری هم می‌آید؟

شنیده‌ها از افزایش تعداد نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری 1400 خبر می‌دهد.

به گزارش تازه نیوز، انتخابات 1400 همچنان در محافل عمومی گرم نشده و گزینه‌ها در حال رصد اوضاع هستند. با نزدیک شدن به ماه‌های پایانی سال، علاوه بر افزایش تحرکات نامزدهای قطعی، زمزمه‌ها برای نامزدهای جدید انتخابات نیز بیشتر شده است.

شنیده‌ها حاکی است «علی عبدالعلی زاده» گزینه کارگزارانی ها برای انتخابات آینده است. عبدالعلی زاده وزیر اسبق مسکن و شهرسازی به عنوان یکی از گزینه های جدید اصلاح طلبان برای انتخابات 1400 شده است. او وزیر دولت اول سید محمد خاتمی بوده و حالا ظاهرا جایگزین گزینه دیگر اصلاح طلبان نزد کارگزاران شده است. ظاهرا کارگزاران با حمایت از مسعود پزشکیان مخالف است. پزشکیان هم وزیر دیگر خاتمی است که سودای پاستور دارد.

از سوی دیگر، خبر ورود یک نظامی دیگر به عرصه انتخابات نیز شنیده شده است. احتمال ورود ناخدا سیاری به عرصه انتخابات خبری است که در برخی محافل پیچیده. حضور حبیب الله سیاری، فرمانده سابق نیروی دریایی در انتخابات 1400 قوت گرفته است.

او اکنون معاون هماهنگ کننده ارتش است و محبوبیت عمومی بالایی نیز دارد. مصاحبه متفاوت او با ایرنا درباره تفاوت‌های سپاه و ارتش، جنجالی ترین خبری است که در ماه‌های گذشته از او منتشر شد.

ظاهرا علاوه بر سردار دهقان و سردار محسن رضایی، چهره‌هایی همچون رستم قاسمی، سردار سعید محمد، بذرپاش، ضرغامی، نوبخت، همتی، لاریجانی و قالیباف از جمله دیگر نامزدهای بالقوه انتخابات سال آینده ریاست جمهوری هستند. گزینه‌هایی که با نزدیک شدن به بهمن و اسفند، قطعیت حضور خود را برای آغاز فعالیت‌های تبلیغاتی، اعلام خواهند کرد. انتخابات ریاست جمهوری 1400 خرداد سال بعد برگزار می‌شود.

 

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.