ملکه انگلیس و همسرش واکسن ضدکرونا زدند +عکس

کاخ باکینگهام با انتشار بیانیه‌ای اعلام کرد که ملکه الیزابت دوم به همراه همسرش دوک ادینبورگ امروز واکسن کووید-19 دریافت کردند.

به گزارش تازه نیوز، ملکه انگلیس هم واکسن ضد کرونا زد. این واکسن توسط پزشک سلطنتی در قلعه وینزر که ملکه و شوهرش در آن اقامت دارند، تزریق شده است.

ملکه انگلیس که معمولا از اظهارنظر در مورد سلامتی خود اجتناب می‌کند، این خبر را برای جلوگیری از سوءتفاهم‌ها و حدس و گمان در مورد واکسن به اشتراک گذاشته است.

ملکه 94 ساله و همسر 99 ساله‌اش به دلیل اولویت سنی٬ در میان کسانی قرار دارند که زودتر از دیگران می‌توانند واکسن کرونا را تزریق کنند.

اکنون واکسن‌های ساخت شرکت‌های فایرز-بیون‌تک٬ آکسفورد-آسترازنکا و مدرنا جواز استفاده وسیع در انگلستان را به دست آورده‌اند.

بیش از 1.5 نفر در انگلستان به ویروس کرونا مبتلا شده‌ و حدود هشتاد هزار تن نیز به دلیل ابتلا به این ویروس جان باخته‌اند.

ملکه انگلیس و همسرشملکه انگلیس و رعایت پروتکل‌ها

ملکه بریتانیا از زمان شیوع کرونا و همه گیری آن به شدت بر رعایت پروتکل‌ها اصرار دارد. او چندی پیش استوارنامه سه سفیر را به طور مجازی دریافت کرد. اتفاقی که با واکنش کاربران فضای مجازی در ایران مواجه شدند. برخی نوشتند: او نه حاضر شد جلسه حضوری بگذارد تا به خاطر خط قرمز مسخره اش کنند و نه به جلسه ای در فضای بسته با حضور ٢٠٠ نفر دعوت شد تا به خاطر رعایت پروتکل بهداشتی متهم شود که “لیاقت مردن درحین خدمت” را ندارد.

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.