فکری: دوست دارم داربی بدون حاشیه، چالش و جنجال باشد

سرمربی استقلال ابراز امیدواری کرد که داربی ۹۴ پایتخت، بدون حاشیه، چالش و جنجال برگزار شود تا در آینده از آن به نیکی یاد کنند.

به گزارش تازه‌نیوز و به نقل از ایسنا، محمود فکری در فاصله ۲۴ ساعت تا دیدار حساس استقلال و پرسپولیس در داربی ۹۴ پایتخت که مربوط به دیداری معوقه از هفته هشتم لیگ برتر در ورزشگاه خالی از تماشاگر آزادی است، اظهار کرد: همانطور که می‌دانید داربی حساسیت و شرایط خاص خود را دارد؛ اینکه نتیجه در این بازی می‌تواند شرایط را عوض کند و اتفاقاتی را رقم بزند. خدا را شکر در بازی‌های گذشته شرایطی را به وجود آوردیم که بازیکنان از نظر روحی وضعیت خوبی دارند و در این هفته تمرینات خوبی را برگزار کردیم و شرایط روحی و آمادگی خوبی در بازیکنان وجود دارد. امیدواریم یک بازی خوب را ارائه دهیم. برای ما مهم است در این دیدار که بیننده‌های زیادی در دنیا دارد، یک بازی خوب و بدون حاشیه، چالش و جنجال برگزار شود و در سال‌های آینده، از آن به نیکی یاد کنند.

او درباره اینکه رکورددار داربی محسوب می‌شود گفت: بازی‌های تلخ و شیرینی را به عنوان بازیکن پشت سر گذاشتیم و چند بازی هم به عنوان مربی در کارنامه دارم. به عنوان سرمربی این اولین بازی من است. حس خیلی خوبی دارم. در دوران بازیگری و دستیاری، عاشق داربی بودم و حالا هم داربی را خیلی دوست دارم. شاید منتظر این بازی بودم ولی امیدوارم که بازی خوبی انجام شود. ببینیم چه اتفاقی می‌افتد.

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.