دمبله در آستانه پیوستن به اتلتیکومادرید

موسی دمبله چیزی تا پیوستن به اتلتیکو به عنوان جانشین دیه گو کاستا فاصله ندارد. آاس هم دقایقی پیش خبر از حتمی بودن این انتقال داده است.

به گزارش تازه‌نیوز و به نقل از ورزش سه، دیه گو کاستا هفته گذشته قراردادش با اتلتیکو را به دلیل مشکلات خانوادگی فسخ کرد. از قرارداد او تنها شش ماه باقیمانده بود و باشگاه مادریدی هم نهایت همکاری را با وی کرد تا بتواند به عنوان بازیکن آزاد راهی تیم بعدی خود شود.

به این ترتیب تیم تحت هدایت دیه گو سیمئونه اکنون باید یک جانشین مناسب برای کاستا پیدا کند.

ابتدا قرارداد بود آرکادیوژ میلیک ستاره لهستانی ناپولی جانشین کاستا شود اما به دلیل توقعات مالی بالای میلیک، مذاکرات به بن بست خورد. از نام های زیادی از جمله ویلیان ژوزه ستاره سوسیداد به عنوان گزینه جانشینی کاستا نام برده می شد ولی به نظر اتلتیکو بیشتر تمایل به جذب موسی دمبله مهاجم لیون دارد.

اتلتیکو 2 روز پیش اولین پیشنهاد رسمی خود را به لیون ارائه داد. پیشنهاد جذب قرضی و شش ماهه که در آن بند خرید هم گنجانده شده است.

جونینیو مدیر ورزشی باشگاه لیون در واکنش به این اخبار گفت:« بله؛ موسی دمبله به دیدنم آمد و به من گفت که زمانش رسیده تا چالشی جدید را تجربه کند. او کمی انگیزه اش برای بازی در لیون را از دست داده و می خواهد به اتلتیکو برود.

ما با اتلتیکو مذاکرات را شروع کرده ایم ولی هنوز چیزی قطعی نشده است. البته می دانم که دمبله با اتلتیکو به توافق نهایی رسیده ولی جزئیاتی باقیمانده که باید با باشگاه مادریدی حل و فصلش کنیم.»

طبق ادعای دقایقی پیش نشریه آاس، موسی دمبله با قراردادی شش ماهه و قرضی، با بند خرید 35 میلیون یورویی غیر اجباری به اتلتیکو خواهد پیوست. در پایان فصل اتلتیکو مختار است تا این بند را فعال کند یا دمبله را به لیون باز پس بفرستد.

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.