پیش‌بینی قیمت دلار ۲۰ اردیبهشت؛ شرایط بازار چگونه است؟

قیمت دلار روز دوشنبه با روند رنج باز شد و در ادامه با کاهش ۳۰۰ تومانی به کف کریدور ششم برگشت. روند کاهشی اسکناس دلار هر چند محدود است اما حاصل تلاش سیاست‌گذار و خوشبینی معامله‌گران نسبت به توافقات برجام و گشایش‌های اقتصادی است.

به گزارش تازه‌نیوز، تجارت‌نیوز نوشت: قیمت دلار روز چهارشنبه در روند رنج بازگشایی شد و در ادامه کاهش ۳۰۰ تومانی داشت و در کف کریدور ششم معامله شد. قیمت دلار در پله پایانی و کف کریدور ششم بسته شد.

بررسی از بازار ارز نشان از کم‌رونقی معاملات دارد. موضوع سفر رافائل گروسی مدیرکل آژانس بین‌المللی انرژی اتمی به ایران معامله‌گران را محتاط کرده و در فاز انتظار قرار داده است.

ارشناسان اقتصادی می‌گویند سیاست تنش‌زدایی مسئولین و امید به خبرهای مساعد در حوزه برجام افزایش پیدا کرده است؛ اما صرفا سیاست تنش‌زدایی بدون توافق حداقلی در حوزه برجام نتایج چندانی برای کشور نخواهد داشت.

بیشتر بخوانید:

درهم در کانال ۱۶ هزار تومانی عقب‌نشینی کرد

قیمت درهم روز چهارشنبه با کاهش ۱۰۰ تومانی با رقم ۱۶ هزار و ۵۴۰ تومان معامله شد. تتر روی رقم ۶۱ هزار و ۳۵۰ تومانی ایستاد و ۱۰۰ تومان رشد داشت.

قیمت پوند انگلیس با ۷۶ هزار و ۲۷۰ تومان بسته شد و کاهش ۵۰۰ تومانی داشت. یورو با کاهش ۷۰۰ تومانی روی رقم ۶۵ هزار و ۶۸۰ تومانی معامله شد.

گفتنی است اسکناس و حواله دلار روز چهارشنبه تغییر قیمت نداشت. اسکناس دلار با رقم ۴۴ هزار و ۷۸۳ تومان و حواله دلار با رقم ۴۱ هزار و ۸۱۴ تومان عرضه شد.

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.