طرفدار دو آتشه رئیس‌جمهور بازداشت شد +عکس

حمله به کنگره آمریکا و حواشی بسیار هواداران افراطی ترامپ، همچنان خبرساز است.

به گزارش تازه نیوز، حواشی حمله به کنگره و بازداشت طرفداران افراطی ترامپ ادامه دارد. مرد متعصب طرفدار ترامپ که در پخش زنده تلویزیونی گفت قصد دارد گلوله‌ای به سر نانسی پلوسی شلیک کند، بازداشت شد. «کلیولند گروور مردیث جی آر» حتی به دوستانش پیامک زده و این موضوع را ابراز کرده بود.

او یکی از 13 نفری است که به اتهام جرائم فدرال بازداشت شده است.

بنابر گزارش دیلی میل، همچنین مرد شاخدار حادثه حمله به کنگره که پلیس دی سی دنبالش است، بازیگر شکست خورده‌ای است که توانایی زندگی مستقل نداشته و مادر 56 ساله او زندگی را می‌چرخاند. جاکوب آنجلی چانسلی 33 ساله معروف به AQnon Shaman با مادرش زندگی می‌کند. او از اعضای MAGA و یکی از اوباشی است در کنار پرادبویز و نژادپرستان سفید پوست به ساختمان کنگره نفوذ کردند.

گفته می‌شود او از عهده پرداخت اجاره آپارتمان 899 دلاری ماهانه بر نیامد و به دلیل بدهی 1147 دلاری از فونیکس آریزونا بیرون انداخته شد.

همسایگان می‌گویند او بیکار است و در خیابان نزدیک خانه 199 هزار دلاری شان دائما با لباس شاخدار پرسه می‌زند.

روی ماشین هیوندای وی شعار WQKE نوشته شده و در اعتراضات 5 نوامبر در شهرستان ماریکوپا حضور داشته است.

پیش بینی می‌شود حواشی حمله به کنگره آمریکا که به رایزنی برای برکناری و یا استیضاح ترامپ نیز منجر شده، در روزهای آتی نیز ادامه داشته باشد. اف بی آی پیش‌تر اعلام کرده بود که تمام افرادی را که به طور غیرقانونی وارد کنگره شدند و دست به تخریب و ایجاد وحشت زدند، شناسایی و بازداشت خواهد کرد.

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.