ترکیب احتمالی پرسپولیس و استقلال برای دربی ۹۴

تیم‌های فوتبال پرسپولیس و استقلال در نود و چهارمین دربی پایتخت به مصاف هم می‌روند.

به گزارش تازه‌نیوز و به نقل از میزان، نود و چهارمین دربی پایتخت از ساعت ۱۶:۳۵ امروز (دوشنبه) در ورزشگاه آزادی تهران بین دو تیم استقلال و پرسپولیس برگزار می‌شود.

یحیی گل محمدی در این دیدار برخلاف بازی با سپاهان قصد دارد تغییراتی رد شاکله تیم ایجاد کند. در خط دفاعی شرایط یکسان بوده، اما سعید آقایی جایگزین علی شجاعی خواهد شد. در خط هافبک نیز پرسپولیس با ۴ هافبک پا به میدان خواهد گذاشت و هرچند برخی معتقدند که یحیی به کمال کامیابی‌نیا بازی نخواهد داد و امید عالیشاه به میدان خواهد رفت، اما این موضوع بعید به نظر می‌رسد. در فاز هجومی نیز به احتمال فراوان عبدی و امیری راهی میدان خواهند شد.

با توجه به شرایط تیمی و بررسی ترکیب‌های پرسپولیس در دیدار‌های گذشته این تیم، به نظر می‌رسد سرخپوشان در دربی با ترکیب زیر به میدان بروند.

حامد لک، سیدجلال حسینی، محمدحسین کنعانی‌زادگان، سعید آقایی، سیامک نعمتی، میلاد سرلک، کمال کامیابی‌نیا، احمد نوراللهی، وحید امیری، احسان پهلوان و مهدی عبدی.

در این دیدار تیم استقلال با توجه به صدرنشینی خود شرایط مطلوب‌تری داشته و قصد دارد با برتری مقابل پرسپولیس به روند صدرنشینی‌اش ادامه دهد.

محمود فکری برای این دیدار به غیر از سبحان خاقانی که مصدوم شده است، همه بازیکنانش را در اختیار خواهد داشت. تمرینات اخیر استقلال نشان می‌دهد که فکری خیلی قصد تغییر در ترکیب تیمش به نسبت بازی با آلومینیوم اراک را ندارد و تنها آرش رضاوند به ترکیب اصلی بازمی‌گردد و احتمال دارد که هروویه میلیچ یا نادری در دفاع چپ به میدان بروند. با این شرایط، محمد دانشگر احتمالا نیمکت‌نشین خواهد بود.

البته گفته می‌شود که شاید محمود فکری موسوی را نیمکت‌نشین کرده و به جای او مهدی مهدی‌پور را راهی میدان کند.

ترکیب احتمالی استقلال به شرح زیر است:
رشید مظاهری، محمدحسین مرادمند، عارف غلامی، وریا غفوری، محمد نادری، مسعود ریگی، آرش رضاوند، احمد موسوی، مهدی مهدی پور، مهدی قایدی و ارسلان مطهری.

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.