نماینده مجلس خطاب به فائزه: اگر حاج قاسم نبود کنیز داعش بودی!

یک نماینده مجلس در توییتی خطاب به فائزه هاشمی نوشت: اگر حاج قاسم نبود کنیز داعش بودی.

به گزارش تازه نیوز، اظهارات فائزه هاشمی رفسنجانی درباره ترامپ، انتخابات آمریکا و رابطه ایران و ایالات متحده همچنان خبرساز است. بعد از انتشار نامه محسن هاشمی خطاب به خواهرش و درخواست عذرخواهی، حالا نمایندگان مجلس هم وارد بحث شده‌اند.

یکی از این نمایندگان، حجت الاسلام شجاعی است که در توئیتی به دختر آیت الله هاشمی رفسنجانی، کنایه سنگینی زده است. او در توئیت خود خطاب به فائزه هاشمی نوشته: ا.ر حاج قاسم نبود، فائزه کنیز داعش بود شاید!

فائزه هاشمی چه گفته بود؟

دختر آیت الله هاشمی در گفتگویی ویدئویی با انصاف نیوز گفته بود: قبلا هم گفته بودم که برای ایران دوست داشتم آقای ترامپ انتخاب شود ولی اگر یک آمریکایی بودم به آقای ترامپ رای نمی‌دادم.

چرا ترامپ؟ به خاطر همین فشارهایی که می‌آورد، بالاخره شاید یک تغییر سیاستی اتفاق بیفتد. مردم هر چه تلاش می‌کنند اصلاحات انجام بگیرد «مرغ یک پا دارد» و هیچ خبری نمی‌شود و برعکس مردم سرکوب می‌شوند، شاید اگر فشارهای آقای ترامپ ادامه پیدا می‌کرد، بالاخره ما مجبور می‌شدیم یک تغییر سیاست‌هایی را داشته باشیم. این تغییر سیاست‌ها حتما به نفع مردم می‌توانست اتفاق بیفتد. دموکرات‌های کمی شُل و وِل هستند. یعنی با آمدن دموکرات‌ها این موضع خطای ما بیشتر تقویت می‌شود، امیدوارم نشود ولی چنین چشم‌اندازی دارد.

 

2 نظر
  1. حسین فلاح

    بی تربیت

  2. حسین فلاح

    اگر حاج قاسم عزیز نبود خانواده خوذت هم همینطوری میشد

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.