برنامه ویژه اوباش برای خرابکاری در روز تحلیف بایدن

رسانه ها و کارشناسان آمریکایی از برنامه ریزی های طرفداران افراطی ترامپ برای اقدامات خشونت آمیز در مراسم تحلیف جو بایدن خبر می‌دهند.

به گزارش تازه نیوز، مراسم تحلیف بایدن…حالا مقصد بعدی اوباش امریکایی هوادار ترامپ بعد از حمله به کنگره است. نشریه معتبر تاگس اشپیگل چاپ آلمان در گزارشی به پیش‌بینی حمله هواداران افراطی ترامپ برای مراسم تحلیف بایدن اشاره کرده است. در این مقاله با تیتر «اکنون اوباش ترامپ می‌خواهند مراسم تحلیف را مختل کنند» آمده است: در تاریخ 20 ژانویه، جو بایدن به عنوان چهل وچهارمین رئیس جمهور آمریکا در ساختمان کنگره واشنگتن سوگند یاد می کند. اما پس از حمله اخیر حامیان رادیکال دونالد ترامپ به کنگره، نگرانی ها از احتمال وقوع رویدادی مشابه در هنگام ادای سوگند بایدن و هریس افزایش می یابد.

رسانه ها و کارشناسان آمریکایی از برنامه ریزی های طرفداران راست گرای افراطی ترامپ در شبکه های اجتماعی برای اقدامات خشونت آمیز در 20 ژانویه یا روزهای قبل خبر داده اند. در مجامع آنلاین صحبت از “راهپیمایی میلیونی شبه نظامیان” برای برهم زدن مراسم تحلیف بایدن است.

مراسم تحلیف بایدن و افزایش تدابیر امنیتی

مقامات رسمی اقدامات امنیتی شدیدتری را با هدف ممانعت از هر گونه خطری برای بایدن، هریس، روسای جمهور سابق آمریکا و همچنین اعضای پارلمان و سایر مهمانان عالی رتبه از سوی طرفداران ترامپ در مراسم تحلیف، طراحی کرده اند. اندکی پس از حمله اخیر که طی آن نیروهای امنیتی ناتوان و منفعل عمل کرده و در معرض انتقادات شدید قرار گرفتند، حصاری قدرتمند و ظاهرا غیرقابل عبور در اطراف کنگره ساخته شد.

به گزارش رسانه های آمریکایی، طرفداران رادیکال ترامپ برای هجوم به کنگره از ماه دسامبر در شبکه اجتماعی افراطی راستگرای Parler برنامه ریزی کرده بودند. در نتیجه، گوگل، اپل و آمازون برنامه Parler را از فروشگاه برنامه های خود حذف کردند.

از آنجا که شبکه هایی مانند فیس بوک و توییتر به طور فعال با گزارش های نادرست و همچنین محتوای نژادپرستانه و مروج خشونت مبارزه می کنند، برنامه های دیگری مانند Newsmax و Rumble در کنار Parler برای طرفداران ترامپ محبوب شده.

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.