ترامپیست‌ها می‌مانند حتی اگر ترامپ برود!

اگرچه پایان ترامپ نزدیک است اما کارشناسان معتقدند حامیان افراطی او و در واقع ترامپیست‌ها باقی می‌مانند.

به گزارش تازه نیوز، ترامپیست‌ها… نگرانی جدید سیاستمداران ایالات متحده. نشریه معتبر لوموند چاپ فرانسه در تحلیل اتفاقات داخلی ایالات متحده نوشت: آشوبگران کنگره، بازتابی از کهکشان ترامپیست است.

هفته گذشته، همه حامیان تئوری توطئه، نظامیان سابق، نمایندگان جمهوریخواه، زنان و مردان سفیدپوست و میلیونرهای زاغه نشین در واشنگتن بودند. تصاویر شورشیانی که روز چهارشنبه ششم ژانویه به کنگره در واشنگتن حمله کردند، گالری رنگارنگی از نظامیان افراطی پرشور است که حتی به دنبال پنهان کردن خود نبودند.

دست کم دو تصویر آن مفقود شده است: تصویر دونالد ترامپ، که نیروهایش را به کنگره فرستاد و حتی قول داد که آنها را در آنجا همراهی می کند. و تصویر اشلی بابیت، نظامی سابق و طرفدار بی قید و شرط دونالد ترامپ که حامی تئوری های توطئه کیوانان شد.

اشلی بابیت مانند ترامپ، هیلاری کلینتون را به تجارت کودکان متهم کرده بود. او کووید-19 را «یک شوخی لعنتی»می خواند و در ورودی شرکت خود پوستر «منطقه بدون ماسک معروف آمریکا» چسبانده بود. او مدتها بود که منتظر روز ششم ژانویه بود.

 

به گزارش تازه نیوز، افراطیون حامی ترامپ، واقعیتی است انکار ناشدنی. یک جریان ماندگار که با رفت و آمد سیاستمداران، محو نمی‌شوند؛ آنها ترامپیست‌هایی هستند که از دایره قدرت خارج شدند اما همچنان در کهکشان سیاسی امریکا هستند. تصویری که این عده از حمله به کنگره ثبت کردند، برای هیشه در تاریخ ایالات متحده خواهد ماند. تصویری خشن و مخرب برای دموکراسی که باعث سرافکندگی یک ملت در جهان شد.

اتفاقات عجیب در واشنگتن و حمله شورشیان به ساختمان کنگره با هدایت ترامپ، پمپئو و منوچین، در روزهای پایانی ترامپ، نگاه سیاستمداران جهان را نیز به این کشور، تغییر داد.

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.