کابوس ترامپ ادامه دارد: استعفایی در کار نیست و کلید جنگ زیر دست اوست!

چرا همچنان ترامپ با وجود مخالفت ها قدرت فشار دادن کلید هسته ای را دارد؟ آیا پیش از برکناری استعفا می دهد؟ چگونه احتمال حمله به ایران پس از اظهارات غافلگیرکننده پمپئو دوباره افزیش پیدا کرد؟

به گزارش تازه نیوز، کابوس ترامپ ادامه دارد. و سوالی‌هایی که همچنان آزاردهنده است. چرا همچنان ترامپ با وجود مخالفت ها قدرت فشار دادن کلید هسته ای را دارد؟ آیا پیش از برکناری استعفا می دهد؟ چگونه احتمال حمله به ایران پس از اظهارات غافلگیرکننده پمپئو دوباره افزیش پیدا کرد؟ نتایج شوکه کننده احتمالی بستن حساب هایش در توئیتر و فیسبوک کدامند؟

روزنامه رای الیوم چاپ انگلستان نوشت: کمبود وقت و نیز دو دستگی ها احتمالا مانع از برکناری ترامپ می شوند. استعفای او نیز با توجه به شخصیت و نیز سرسختی اش بعید است. از این رو احتمالا ده روز باقی مانده از ریاست جمهوری او مملو از غافلگیری باشد.
2-بستن حساب های او در توئیتر و فیسبوک به نفع او تمام شد. او حالا خود را قربانی نشان می‌دهد به ویژه که اکثریت باور دارند این اقدام با اصل آزادی بیان مغایرت دارد.

طبق نظرسنجی های انجام شده محبوبیت ترامپ در ماه آخر ریاست جمهوری اش به نود درصد در محافل حزب جمهوری خواه رسیده است. به علاوه این که 70 درصد نمایندگان جمهوری خواه در مجلس نمایندگان و 25 درصد در مجلس سنا موضع ترامپ درباره تقلب در انتخابات را تایید می کنند و تنها 57 درصد آمریکایی ها موافق برکناری او پس از حمله طرفدارنش به کنگره هستند.

کابوس ترامپ و خاورمیانه!

این ارقام نشان می دهد کابوس ترامپ همچنان ادامه دارد زیرا طرفداران زیادی دارد. این ارقام همچنین دودستگی در جامعه آمریکا را نشان می دهد. به این معنا که برکناری یا استعفای او فتیله جنگی داخلی را شعله ور می کند. در این جا باید به یاد بیاوریم که تمام درخواست ها از سوی رهبران سیاسی و نظامی برای گرفتن کلید هسته ای از او در سریع ترین زمان ممکن تاکنون به نتیجه نرسیده است.

همچنان شعله ور شدن فتیله جنگ در خاورمیانه به ویژه علیه ایران را بعید نمی دانیم. با وجود این که این احتمال به علت افزایش بحران های داخلی کم شده است. زمانی که پمپئو در پاسخ به آغاز غنی سازی 20 درصدی ایران و تهدید به بیرون کردن بازرسان بین المللی تاکید می کند واشنگتن اجازه غنی سازی به ایران را به طور کلی نخواهد داد، این تهدید از جانب او باید جدی گرفته شود.

البته مانور دریایی ایران در آب های خلیج فارس و نیز نشان دادن پایگاه های موشکی پیشرفته در زیر زمین و نیز اعلام آماده باش بازوهای نظامی ایران در منطقه نیز باید جدی گرفته شود.

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.