متلک زشت قالیباف به روحانی از تریبون مجلس!

رئیس مجلس بازهم از پشت بلندگو، متلک بی ربطی مطرح کرد تا خیز انتخاباتی 1400 از صندلی هیات رئیسه را عیان تر کند.

به گزارش تازه نیوز، متلک زشت قالیباف به روحانی در جلسه علنی امروز مجلس، خبرساز شد. رئیس مجلس شورای اسلامی در جریان سوال از محمد اسلامی، از وزیر راه خواست پروتکل‌های بهداشتی مبارزه با کرونا را نقض کرده و ماسکش را بردارد. در واکنش به نکته‌سنجی وزیر راه هم متلک زشت و بی ربطی را از تریبون مجلس مطرح کرد.

محمدباقر قالیباف در جلسه علنی امروز (

این در حالی است که جلسات علنی مجلس بر خلاف مصوبات ستاد ملی کرونا، با حضور تمام نمایندگان برگزار می‌شود. در جلسه امروز صحن مجلس 246 نفر از نمایندگان حضور داشتند.

متلک زشت قالیباف به روحانی در حالی از تریبون زنده مجلس ادا شده که مشاوران متعدد قالیباف او را برای انتخابات 1400 آماده می‌کنند.

پیش‌تر هم قالیباف نسبت به مصوبات ستاد ملی کرونا انتقاد کرده بود و با تذکر مسئولان ارشد نظام مواجه شده بود. چندی پیش خبری در شبکه‌های اجتماعی به نقل از ویکی لیکس دست به دست شد. خبری مبنی بر گرای تیم همراهان و مشاوران قالیباف در سال 92 به آمریکایی‌ها با این مضمون که قالیباف رئیس جمهور است!

‏‏بر اساس آنچه ویکی لیکس منتشر کرده، در سال 92، مشاوران قالیباف به منبع سفارت آمریکا در استانبول: همه از جمله رهبری ایران، لاریجانی و ولایتی پذیرفته اند که قالیباف باید رئیس جمهور بعدی باشد!

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.