بازیگری که ۳ میلیارد تومان دستمزد می‌خواهد!

امیرحسین ترابی کارگردان سینما که به‌تازگی مجوز ساخت فیلم سینمایی «فرار مغزها» را دریافت کرده است، عنوان کرد بازیگری برای حضور در این فیلم درخواست دستمزد سه میلیارد تومانی کرده‌ است!

به گزارش تازه‌نیوز و به نقل از مهر، امیرحسین ترابی کارگردان سینما که به تازگی مجوز ساخت برای فیلم سینمایی «فرار مغزها» به تهیه‌کنندگی سپهر سیفی دریافت کرده است درباره تولید دومین فیلم سینمایی خود بعد از فیلم «هزارتو» گفت: در حال حاضر شرایط سخت است. با توجه به اینکه فیلمنامه «فرار مغزها» پرکاراکتر، پرلوکیشن و به نحوی بیگ پروداکشن است و قرار است بخش عمده‌ای از آن در چند کشور خارجی فیلمبرداری شود، شرایط برای ما دشوارتر هم شده است ولی ما آرام‌آرام در حال پیشروی هستیم تا ببینیم در بازه‌ای که برای فیلمبرداری در نظر گرفته‌ایم، آیا شرایط مساعدتر می‌شود یا نه؟

ترابی بیان کرد: به نظرم حتی اگر مراحل ساخت را شروع کنیم با توجه به پیش تولید طولانی که این پروژه سنگین می‌طلبد، زمان ۲ ماه و نیمه‌ای که برای فیلمبرداری «فرار مغزها» در نظر گرفته‌ایم و مراحل پس تولیدش بعید می‌دانم که اگر جشنواره فیلم فجر برگزار شود، فیلم را بتوانیم به این رویداد برسانیم.

افزایش عجیب دستمزد بازیگران

ترابی اظهار کرد: در شرایطی هستیم که مدام دستمزد بازیگران بالا رفته و تغییری در دستمزد عوامل پشت صحنه ایجاد نشده است. بازیگری که سال گذشته ۳۰۰ میلیون تومان دریافت می‌کرد وقتی امسال به او زنگ زدیم و پیشنهاد بازی دادیم به ما گفت دستمزد من یک میلیارد تومان است یا بازیگر دیگری از ما ۳ میلیارد تومان درخواست دستمزد داشت!

وی افزود: ما پنج بازیگر اصلی در «فرار مغزها» خواهیم داشت. اگر بخواهیم اینگونه دستمزد بدهیم چیزی حدود ۱۰ میلیارد تومان تنها هزینه دستمزدها می‌شود. در همین وضعیت دستمزد عوامل پشت صحنه نه تنها بالا نرفته بلکه بخش عمده‌ای از آن‌ها بیکار هم شده‌اند، از همین رو به نظرم اگر دولت به قضیه ورود کند تهیه‌کننده می‌تواند دستمزد بیشتری به عوامل پشت صحنه بدهد تا آن‌ها هم با اطمینان‌خاطر بیشتری در پروژه‌ها حضور پیدا کنند.

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.