شروع رویایی لک در پرسپولیس

حامد لک در دیدار رفت و برگشت مقابل التعاون عربستان کلین‌شیت کرد تا یک شروع رویایی در پرسپولیس داشته باشد.

به گزارش تازه‌نیوز و به نقل از میزان، نخستین محک  حامد لک  درون دروازه پرسپولیس یک رقابت دشوار در لیگ قهرمانان آسیا مقابل التعاون، صدرنشین گروه بود که الدحیل و الشارجه قدرتمند و پرستاره را پیش از این شکست داده بود. پرسپولیس در این دیدار برای حفظ شانس صعودش، نیاز مبرم به پیروزی داشت و همین شرایط فضا را روی لک که اولین بازی خود در برای سرخ‌پوشان را تجربه می‌کرد، سخت کرده بود.

لک، اما از این آزمون دشوار با سربلندی بیرون آمد. سنگربان جدید تیم فوتبال پرسپولیس در دیدار رفت با التعاون عربستان عملکرد خوبی داشت و با مهار دو موقعیت مسلم گلزنی از حریف، توانست نخستین کلین‌شیت خود را برای قرمزپوشان به ثبت برساند. دروازه‌بان فصل گذشته ماشین‌سازی در دیدار برگشت مقابل التعاون هم توانست کلین‌شیت کند تا یک شروع رویایی در پرسپولیس داشته باشد.

خرید زودهنگام یحیی خیلی زود هم در این تیم جواب داد و لک با درخشش خود پاسخ اعتماد گل‌محمدی برای قراردادن به عنوان دروازه‌بان اول پرسپولیس در بدو ورودش به این تیم و گرفتن جای رادوشویچ، را داد. لک سال‌ها منتظر ماند تا پیراهن پرسپولیس را بپوشد و حالا که به آرزوی خود رسیده، شروعی فوق‌العاده را هم تجربه کرده تا فعلا روزگار بر وفق مراد او باشد.

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.