تجربه یک پیتزای گرم و خانگی ولی با کیفیت‌تر از رستوران

دگرگونی در سبک زندگی و سلایق غذایی مردم و نسل جوان، الزاماتی را برای تولید کنندگان و کنشگران بازار صنایع خوراکی به همراه آورده است که تولید غذاهای آماده و نیمه آماده‌ی با کیفیت و محصولات متنوع روزآمد مورد علاقه‌ این نسل، از جمله این الزامات است.

به گزارش تازه نیوز، یکی از خصوصیات بارز نسل جوان، تمایل به دسترسی سریع به خواسته‌هایشان، حتی در زمینه خوراکی ها و غذاهاست. شاید به این دلیل است که در سال های گذشته، غذاهای آماده و نیمه آماده (و البته خوشمزه) در جوامع مختلف، از جمله در میان نسل جوان ایرانی، طرفداران زیادی پیدا کرده است.

این روزها در فریزرهای خانگی می‌توان از مواد غذایی و تنقلات مختلفی نگهداری کرد و این موضوع بسیار مورد توجه این نسل و حتی شهروندان سنتی قرار گرفته است. همچنین بعضی از کارخانجات تولید کننده‌ی موادغذایی، روی این خصوصیت و سبک زندگی (Lifestyle) نسل جوان تمرکز کرده‌اند و محصولاتی تولید می‌کنند که ماندگاری بالایی داشته و به راحتی قابل نگهداری باشد. البته کیفیت استاندارد و رسانیدن مواد مغذی کافی به بدن و حفظ شاخص های سلامت جامعه، بخشی از وظایف این برند هاست.

تمام این خصوصیات باعث شده است که ذائقه‌ی این قشر، درعین حال گستره‌ی وسیعی داشته باشد و از بستنی گرفته تا پیتزا را در یک لحظه و با سرعت بالایی طلب کنند.

پمینا،‌ انتخاب نسل جوان
این دگرگونی در سبک زندگی و سلایق غذایی مردم و نسل جوان، الزاماتی را برای تولید کنندگان و کنشگران بازار صنایع خوراکی به همراه آورده است که تولید غذاهای آماده و نیمه آماده‌ی با کیفیت و محصولات متنوع روزآمد مورد علاقه‌ی این نسل هستند، از جمله این الزامات است.
خوش بختانه در کشور ما برند های پیشرویی هستند که با درک این ضرورت و دگرگونی، قدم در مسیر تامین خواسته های بازار هدف فوق برداشته اند. از این روست که برند «پمینا»، به عنوان پرچمدار تولید غذاهای نیمه آماده‌ با کیفیت، به برند محبوب جوانان تبدیل شده است.
آن‌ها با خرید چند پیتزای نیمه آماده، چند بسته کباب و مقداری ناگت و سبزیجات به راحتی غذای مورد نیاز روزانه و حتی هفتگی خود را تهیه می‌کنند و با خیالی آسوده بخش بیشتری از وقت خود را به فعالیت های اجتماعی مورد علاقه خود اختصاص می دهند. سبکی از زندگی که ظاهرا در سراسر دنیا از جمله در ایران، رو به توسعه است و خط و مشی و سیاست گذاری صنایع غذایی و تولید کنندگان مطرح را نیز تحت تاثیر قرار داده است.

در همین رابطه، برند «پمینا»، با استفاده از مواد اولیه‌ی درجه یک و حفظ ارزش غذایی آن‌ها، خیال مصرف‌کننده را بابت کیفیت راحت کرده و به او این امکان را می‌دهد تا در زمان‌های کوتاهی که برای آشپزی در اختیار دارد، غذایی خوش‌طعم و مقوی تهیه کند.
طبخ و آماده سازی هر یک از غذاهای نیمه آماده‌ی پمینا کمتر از 20 دقیقه زمان می‌برد و این موضوع بسیار مورد توجه نسل جوان قرار گرفته است.
علاوه این، تنوع در طعم های متفاوتی که در اختیار مصرف کننده قرار می‌گیرد بر جذابیت‌های این محصولات افزوده است.

پمینا چطور ارزش غذایی مواد اولیه را حفظ می‌کند؟
پمینا، از جمله شرکت های پیشرو ایرانی است که برای تهیه‌ی محصولات غذایی خود از تکنولوژی «انجماد فوق سریع» استفاده می‌کند. روشی که در آن، محصولات درجه یک، پس از ورود به کارخانه در کانال‌های هوای سرد قرار می‌گیرند و درجریان هوای منفی 40 درجه به صورت جزء به جزء منجمد می‌شوند. به همین دلیل علاوه بر حفظ ظاهر و طعم، ارزش غذایی آن‌ها نیز بی کم و کاست حفظ می‌شود. ارزش غذایی که برای نسل جوان امروزی جزو ضروریات بوده و دغدغه خانواده های ایرانی هم محسوب می شود.
حالا که نسل جوان، این روزها دیگر مانند گذشته، با حوصله نیست و از وجود تنوع در هر زمینه‌ای استقبال می‌کند، «پمینا» با توجه به این دو خصوصیت، محصولات با کیفیتی تولید کرده است که پاسخگوی نیازهای غذایی این نسل است و امکان آشپزی لذت‌بخش و کوتاه را برای آن‌ها فراهم آورده است.

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.