کاسبی عجیب شادمهر عقیلی در دوره انتخابات!

شادمهر عقیلی که این روزها با تبلیغ سایت‌های قمار و شرط بندی، کاسبی جدیدی را کلید زده، قبل‌تر هم وقتی در ایران بود، از مسیر انتخابات مجلس، پول پارو می کرد.

به گزارش تازه نیوز، پوریا ذوالفقاری، فعال رسانه‌ای در یادداشتی درباره شادمهر عقیلی نوشت: انتشار «آلبوم دهاتی» با رقابت‌های انتخابات مجلس همزمان شده بود.
یکی از کاندیداها در گرگان اعلام کرد که فلان روز و فلان ساعت شادمهر عقیلی- که در اوج محبوبیت بود – برای اعلام حمایت از او، در پارک شهر گرگان حضور خواهد یافت.

خب اتفاق ویژه‌ای بود. دبیرستان ما هم درست مقابل پارک شهر بود و این مراسم خاص بیخ گوش‌مان برگزار می‌شد. طبیعی بود که قید کلاس را بزنیم و برویم.

به زحمت صد نفر در پارک شهر حاضر بودند. جناب کاندیدا روی صحنه آمد و با سوء‌استفاده از انتظار حاضران حرف زد و وعده داد و… انتظارها که به کلافگی رسید، از برگ برنده‌اش رونمایی کرد.

راستش حتی تا آن لحظه هم فکر نمی‌کردم شادمهر عقیلی واقعا برای حمایت از یک کاندیدا به گرگان آمده باشد. اما او روی صحنه آمد و دست جناب کاندیدا را بالا برد و گفت:
«همه‌تون به ایشون رای بدید.
مخصوصا دهاتیا» جمعیت هم دست زدند و بعد سکوت شد.
دیدن آن صحنۀ بالا بردن دست کاندیدایی که در نهایت هم رای نیاورد و تشویق‌های بی‌حس‌و‌حال و وضعیت بی‌ربط شادمهر در آن میزانسن، آنقدر حال من نوجوان را بد کرد که تصمیم به ترک مراسم و برگشتن به دبیرستان گرفتم.

دم در ورودی پارک‌شهر بودم که صدای عربده‌های جمعیتی را شنیدم، رویم را بازگرداندم و دیدم شادمهر مثل تیر رها شده از چلۀ کمان دارد به سمت من می‌دود و جمعیتی در پی او.

دم در هم یک پاترول توقف کرد و شادمهر که داخلش پرید با سرعت تاخت و از آن محدوده دور شد.

فردایش شنیدم که طرفداران یکی از رقبای کاندیدای میزبان شادمهر، با عزم برهم زدن مراسم آن جا آمده و به سمت شادمهر یورش برده‌اند.
او هم فرار را بر ماندن ترجیح داده و همان روز برای اعلام حمایت از کاندیدایی دیگر، به شهر بعدی رفته است.

این خاطره را آوردم که بگویم من یکی از ورود شادمهر عقیلی به عرصه درآمدزای شرط‌بندی تعجب نمی‌کنم. قبل تر هم که تبدیل به پدیده شده بود، شهر به شهر می‌گشت و از کاندیداهای انتخابات پول می‌گرفت تا از آنها اعلام حمایت کند.
فقط آن زمان اینترنت و فضای مجازی نبود تا کاربرانش این رفتارها را اعلام و چنین به اصطلاح هنرمندی را رسوا کنند.

 

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.