احمدی‌نژاد: حکومت دینی از اساس غلط است!

محمود احمدی‌نژاد دوباره با اظهار نظری عجیب دنبال دیده شدن است.

به گزارش تازه نیوز، محمود احمدی‌نژاد همچنان دوست دارد در صدر اخبار باشد. گاهی با ارسال نامه و گاهی با انجام مصاحبه و بیان نکات خاص. گاهی هم با توئیت‌ها و عکس‌هایش. حالا هم خبر رسیده که باز اظهارنظر جنجالی داشته است. اخیرا احمدی نژاد در مصاحبه‌ای با نشریه نزدیک به خود (حامی مشائی) گفته است که از اساس حکومت دینی غلط است.

او توضیح داده: دین برای حکومت کردن نیامده است و بعضی برای قدرت طلبی خودشان مساله حکومت دینی را مطرح می‌کنند. احمدی نژاد که در دوران ریاست جمهوری خود نیز گاهی از این اظهارات مطرح می‌کرد، افزوده: این خلاف فطرت انسانی و خلاف اصل دین است که آمده است تا انسان‌ها را مطابق خواست خودشان هدایت کند. این چیزها را مثل حکومت دینی و امثال آن را عده‌ای خودشان جعل کرده و ساخته‌اند!

بسیاری از تحلیل‌گران سیاسی، اظهار نظرات احمدی‌نژاد را تبلیغاتی و با هدف جریان سازی برای انتخابات 1400 توصیف می‌کنند. شنیده‌ها حاکی است هم شخص او و هم وابستگان و تیم همراه، و برخی از وزرای کابینه‌های اول و دومش، قصد ورود جدی به انتخابات سال آینده دارند.

چندی پیش نیز خبر انتشار خاطرات او از کودکی تا دوران مسئولیت و پس از آن جنجالی شد. خاطراتی که رئیس جمهور سابق، خود را محور تحولات قبل و بعد از انقلاب، عنوان کرده بود! ظاهرا برنامه رسانه‌ای احمدی نژاد، حضور پررنگ در شبکه‌های اجتماعی با برنامه‌های متنوع است؛ از مصاحبه با خبرنگاران خارجی تا بازدیدهای سرزده و نامه نگاری‌های مختلف. همچنین نزدیکان او نیز ماموریت فعالیت‌های مختلف تخریبی نسبت به دولت و ترویجی درباره احمدی نژاد را دارند.

۱ نظر
  1. محمد

    یعنی نعوذ بالله پیامبر اسلام ص و امام علی ع به اندازه توی احمدی نژاد هم نمی فهمیدند که حکومت دینی تشکیل دادند.

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.