دیاباته تکلیف همه شایعات را یکسره کرد!

ظهر امروز (چهارشنبه) شیخ دیاباته با حضور در محل ساختمان باشگاه استقلال، با احمد مددی مدیرعامل استقلال دیدار و گفت‌وگو کرد.

به گزارش تازه‌نیوز و به نقل از باشگاه استقلال، دیاباته در این جلسه که در فضایی مثبت و دوستانه برگزار شد، کلیه شایعات اخیر مبنی بر اختلافش با کادرفنی استقلال را تکذیب کرد و اعلام نمود با قدرت به کارش به عنوان یک بازیکن حرفه‌ای برای موفقیت استقلال ادامه می‌دهد.

در این جلسه دیاباته و مددی در خصوص نحوه پرداخت مطالبات دیاباته هم گفت‌وگو کردند.

در هفته‌های گذشته شایعات متعددی پیرامون قهر و جدایی این مهاجم استقلال در محافل ورزشی پیچده بود.

مهاجم مالیایی‌الاصل آبی‌ها این روزها جدی‌تر ازهمیشه تمرین می‌کند، انگیزه‌های بسیاری برای بازگشت به ترکیب اصلی تیمش دارد.

شیخ دیاباته چندی قبل و در پی مصدومیتی که داشت، گفته بود:«تمریناتم را به طور جدی دنبال می‌کنم. مصدومیتی که برای من به وجود آمد قدری من را عقب انداخت اما در تلاش هستم تا هرچه زودتر به شرایط بازی برسم.» او به شرایط مشابهی که فصل پیش برایش به وجود آمد نیز اشاره دارد: «فصل قبل هم به دلیل مصدومیت، بازی‌هایی را از دست دادم اما هر چه از لیگ گذشت شرایط بهتر شد. دوست دارم همان روند را در این فصل هم طی کنم. باید از مربیان تیمم هم یاد کنم که در روزهای مصدومیت خیلی به من کمک کردند تا زودتر به شرایط بازی برسم.»

این بازیکن محبوب استقلال درباره حضورش در ایران نیز می‌گوید: «در ایران احساس خوبی دارم. مردم با احساسی در ایران داریم که علاقه‌مند به فوتبال هستند. زندگی در ایران برای من لذت‌بخش است و تلاش می‌کنم با بازی‌های خوب استقلالی‌های ایران را شاد کنم. مطمئن باشید با انگیزه به ترکیب استقلال برمی‌گردم.»

حواشی تیم استقلال البته همچنان ادامه دارد و دربی نیز حواشی متعددی را برای آبی پوشان پایتخت به وجود آورده است.

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.