ادعای جنجالی یک بارسایی درباره رونالدو

رئیس پیشین باشگاه بارسلونا می‌گوید این باشگاه در گذشته فرصت به خدمت گرفتن کریستیانو رونالدو را داشته است.

به گزارش تازه‌نیوز و به نقل از فرارو، خوان لاپورتا که در فاصله سال‌‌های ۲۰۰۳ تا ۲۰۱۰ رئیس باشگاه بارسلونا بود و اکنون نیز برای تصدی دوباره این پست کاندید شده است، می‌گوید در سال ۲۰۰۳ فرصت به خدمت گرفتن کریستیانو رونالدو را داشته است اما از عدم جذب این فوق‌ستاره پرتغالی پشیمان نیست.

وی در گفت‌وگو با سایت «اینیستاسو» اسپانیا گفت: ما در آستانه به خدمت گرفتن رونالدینیو و رافائل مارکز بودیم که کریستیانو رونالدو به ما پیشنهاد داده شد. او در آن زمان عضو تیم اسپورتینگ لیسبون بود. یکی از مدیر برنامه‌ها به ما گفت که بازیکنی دارد که در آستانه فروشش به منچستریونایتد در ازای ۱۹ میلیون یورو است اما حاضر هستیم او را در ازای ۱۷ میلیون یورو به شما بدهیم.

لاپورتا ادامه داد: در آن مقطع ما اما روی خرید رونالدینیو سرمایه‌گذاری کرده بودیم. رونالدو به جای بازی در پست مهاجم نوک بیشتر در عرض بازی می‌کرد. ما فکر کردیم که نیازی به جذب کریستیانو در آن مقطع نیست، بنابراین پیشنهاد به خدمت گرفتن او را رد کردیم و از این بابت پشیمان نیستیم.

بارسلونا در حالی پیشنهاد جذب رونالدو را در سال ۲۰۰۳ رد کرد که او در همان سال راهی منچستریونایتد شد و پس از ۶ فصل موفق در این تیم در نهایت راهی رئال مادرید شد و هر بازی که مقابل بارسا قرار گرفت، تهدیدی برای این تیم بود.

فوق‌ستاره فعلی یوونتوس در ۹ فصلی که در رئال مادرید عضویت داشت، ۴۵۰ گل در ۴۳۸ بازی به ثمر رساند و در این سال‌های در کنار کسب عناوین قهرمانی متعدد تیمی و فردی، پنج بار هم توپ طلا فرانس فوتبال را از آن خود کرد.

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.