ماجرای حیرت‌انگیز جوانی که مخفیانه و «بیهوش» به انگلیس رسید!

در حالی که بریتانیایی‌ها برای فرار از مشکلات برگزیت به کشورهای دیگر پناهنده می‌شوند، یک جوان آفریقایی داستان سفر ۱۱ساعته خود را در محفظه چرخ‌های هواپیما برای رسیدن به این کشور بازگو کرد.

به گزارش تازه‌نیوز و به نقل از اعتمادآنلاین، تیمبا کابیکا در گفت‌وگویی با دیلی استار ماجراجویی دیوانه‌وارش را از ژوهانسبورگ تا فرودگاه هیترو لندن بازگو کرد.

این مرد ۳۰ساله در مورد سفر ۱۱ساعته و بیهوشی‌اش به دلیل کمبود اکسیژن، چند ماه در کما بودن و شنیدن خبر مرگ همسفرش که از ارتفاع پنج هزار متری به زمین سقوط کرده بود را در یک فیلم مستند بازگو کرده است.

او به این نشریه بریتانیایی گفت که در این فیلم نحوه مخفی شدن در محفظه چرخ͏‌ها نشان داده می‌شود: از داخل محفظه زمین را مشاهده می‌کردم، در حالی که لحظه به لحظه از آن دور می‌شدیم. بعد از مدتی احساس تنگی نفس به من دست داد. آخرین چیزی که به یاد دارم جمله همسفرم کارلیتو بود که به من گفت، موفق شدیم.

کابیکا در مورد این ماجراجویی و نحوه سوار شدن به هواپیما گفت: ما ابتدا در یک کمپینگ در نزدیکی فرودگاه ژوهانسبورگ چادر زدیم. سپس شبانه از روی دیوار فرودگاه به داخل آمدیم و بعد منتظر یک هواپیماهای آماده پرواز شدیم/ سعی کردیم سوار هواپیمایی نشویم که به ایالات متحده می‌رود چون طول زمان پرواز تا آنجا بسیار زیاد است.

مسافر مزبور ادامه داد: پنهان شدن در محفظه چرخ‌های هواپیما با دشواری همراه بود، وقتی موتور هواپیما روشن شد احساسی از ترس وجودم را فرا گرفت، اما ما تصمیم غیرقابل برگشتی گرفته بودیم.

کابیکا در حین پرواز به دلیل کاهش شدید اکسیژن بیهوش شد؛ بعد از فرود هواپیما در باند فرودگاه هیترو لندن به هوش آمد، اما ۶ ماه بعد را در بیهوشی و کما به سر برد. او کماکان به دلیل آسیب‌های جسمی‌ای که در این سفر دیده برای راه رفتن از عصا استفاده می‌کند و از لحاظ جسمی ازکارافتاده محسوب می‌شود.

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.