افشاگری عجیب دبیر ستاد احیا درباره همکارش در اصفهان!

دبیر ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر در یک دعوای عجیب در توئیتر، همکار خود در اصفهان را به چالش کشید.

به گزارش تازه نیوز، جلیلی محبی، دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر در توئیت‌هایی به انتقاد دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر اصفهان پاسخ داد. این پاسخ‌ها و افشاگری‌های او با واکنش کاربران مواجه شد.

دبیر ستاد احیای در اصفهان توئیت کرده بود: ‏یک ماه است در تلاشم با یک مسئول ‎جوان خود ‎انقلابی پندار ارتباط بگیرم، نه تلفن جواب می دهد و نه پیام. در صفحه توضیحات پیام رسان خود نوشته است “سرشلوغی مایه شرمندگی ماست” خب برادر من اصل ١۴١ قانون اساسی شما را از گرفتن چند مسئولیت منع کرده است. به قانون عمل کنید تا شرمنده نشوید.

دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر کشور با انتشار این توئیت به آن واکنش نشان داد. او در رشته توئیتی نوشت:

‏منظور ایشان بنده هستم و این صفحه واتساپ حقیر است. ایشان خلاف دستور رهبری ستاد امر به معروف اصفهان را تبدیل کرده به ستاد مبارزه با بی حجابی! و وقتی اعتراض میکنی که اینجا به دستور رهبر انقلاب ستاد احیای امر به معروف است و شما حق سازماندهی کسی را ندارید، می‌گویند اگر رهبری مجتهد است، ‏ما هم مجتهدیم. بجای برنامه های ستاد برنامه های ضد امر به معروفی خود که در این چهل سال موجب کشتن امر به معروف شده اجرا می‌کند.
نه سازمان اداری می‌فهمد نه برنامه و تشکیلات. انتظار هم دارد در این اوضاع ناگوار بودجه دولت پول بدهیم که هرروز بیشتر از قبل امر به معروف را در اصفهان نابود کند.

جلیل محبی ادامه داده است: ‏در دو سال اخیر امر به معروف را به صحبت های آقا برگردانده ایم: اینجا ستاد احیای امر به معروف است نه ستاد امر به معروف و شکایت از این و آن. اولویت در امر به معروف هم امر به معروف مسوولین است وتااین زنده نشودگیردادن به مردم هیچ دردی ازمردم دوا نمی‌کند.
این شانتاژها هم بنده راخسته نمی‌کند.

جلیل محبی

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.