این زن خواننده مراسم تحلیف «جو بایدن» شد + عکس

با اعلام هالیوود ریپورتر مشخص شد که لیدی گاگا به عنوان یکی از خوانندگان مراسم ملی تحلیف رئیس جمهور جو بایدن در ۲۰ ژانویه خواهد بود.

به گزارش تازه نیوز، لیدی گاگا که در مدت انتخابات تلاش بسیاری برای تبلیغات جو بایدن کرده بود، در کنار دمی لواتو و جاستین تیمبرلیک اجرا خواهند داشت.

روزنامه «وال استریت ژورنال» به نقل از مقامات نظامی ایالات متحده نوشت که به منظور جلوگیری از اغتشاشات طرفداران ترامپ، پیش بینی می‌شود شمار نیرو‌های گارد ملی مستقر در واشنگتن قبل از مراسم تحلیف «جو بایدن» رئیس جمهور منتخب، حداقل به ۲۰ هزار نفر، (بیش از سه برابر برنامه‌ریزی قبلی) برسد.

لیدی گاگا کیست؟

استفانی جوآن انجلینا جرمنوتا (زادهٔ ۲۸ مارس ۱۹۸۶) که با نام هنری لیدی گاگا (به انگلیسی: Lady Gaga) شناخته می‌شود، خواننده، ترانه‌نویس، تهیه‌کننده موسیقی، بازیگر و تاجر آمریکایی است. او به‌دلیل بازآفرینی در طول حرفه‌اش و تنوع‌پذیری در زمینه‌های بیشماری از صنعت سرگرمی شناخته شده‌است. گاگا در نوجوانی با آوازخوانی بر روی صحنه و شرکت در نمایشنامه‌های مدرسه شروع به‌کار کرد. او قبل از ترک تحصیل برای دنبال کردن حرفه موسیقی، پروژهای کاپ۲۱ را از طریق دانشگاه نیویورک و مدرسه هنر تیش مطالعه می‌کرد. هنگامی که قراردادش را با دف جم رکوردینگز فسخ کرد، به عنوان ترانه‌نویس برای انتشارات موسیقی سونی/ای‌تی‌وی، جایی که ایکان در سال ۲۰۰۷ به او کمک کرد تا قراردادش را با اینترسکوپ رکوردز امضا کند، کار می‌کرد. سال بعد با انتشار آلبوم شهرت و تک‌آهنگ‌های برتر جدول‌های فروش «فقط برقص» و «پوکر فیس» به شهرت و برجستگی رسید. بعداً این آلبوم مجدداً با یک ای‌پی با عنوان هیولای شهرت (۲۰۰۹) با تک‌آهنگ‌های «داستان عاشقانه بد» و «تلفن» و «آلهاندرو» دوباره منتشر شد و به حرفهٔ او ثمر رساند.

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.