آمریکایی‌ها زیر بار تزریق واکسن کرونا نرفتند!

نظرسنجی ها در ایالات متحده نشان می دهند که ۴۲ درصد مردم آمریکا با تزریق واکسن کرونا که شرکت های خودشان تولید کرده اند مخالف هستند.

به گزارش تازه‌نیوز، آمریکایی‌ها واکسن کرونا نمی‌زنند…این تازه ترین مشکل رئیس جمهور منتخب آمریکاست. اندیشکده «شورای آتلانتیک» در گزارشی تصریح کرد یکی از مهمترین مشکلات جو بایدن در کاخ سفید مقابله با بیماری کرونا است. موفقیت بر این ویروس و نابودی آن و بازگشت مردم به چرخه عادی زندگی باعث می شود تا چرخ های اقتصاد آمریکا هم دوباره به حرکت در آید و اقتصاد این کشور از رکود خارج شده و بتواند در مقابل روند روبه رشد اقتصاد چین حرفی برای گفتن داشته باشد.

یکی ازمهمترین دلایل عمیق بودن بحران در آمریکا به خاطر بی اعتمادی شهروندان این کشور به سیاست ها و تصمیم گیران کاخ سفید است. این مرکز پژوهشی به نقل از گزارش موسسه نظرسنجی «گالوپ» خبر داد که آمارها نشان می دهند ۴۲ درصد مردم آمریکا تاکید دارند که حاضر به تزریق واکسن بیماری کووید ۱۹ نیستند. پیش تر نیز کادر درمانی آمریکا از بی اعتمادی به واکسن گفته بودند.

این تصمیم و خواست مردم که به عبارتی ایستادن در برابر سیاست دولت و آینده اقتصادی آمریکا است باعث از بین رفتن شانس توقف این بیماری حتی تا پایان سال ۲۰۲۱ می شود. در نهایت این روند باعث تداوم محدودیت های سفر، تشدید فاصله گذاری اجتماعی، لزوم قرنطینه و دیگر اقدامات بهداشتی و درمانی خواهد شد. این در حالی است که بزرگترین معضل دولت امریکا، این است که منابع رسمی و رسانه‌ها معتقدند آمریکایی‌ها واکسن کرونا نمی‌زنند.

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.