احمدی‌نژاد محبوب‌ترین چهره سیاسی ایران!

اگرچه امید به تایید صلاحیت احمدی‌نژاد کاملا محال است اما او با رفتار و گفتار ساختارشکنانه، حالا خود را در صدر نظرسنجی‌ها قرار داده.

به گزارش تازه‌نیوز، احمدی‌نژاد ۹۹ حالا بیش از گذشته دوست دارد دیده شود. او مدتهاست برای انتخابات آماده است، از سال ۹۲. پایگاه ایران ویوئر گزارش کرده‌است که بر طبق آخرین نظرسنجی صورت‌گرفته از سوی یک مجموعه اطلاعاتی، محمود احمدی‌نژاد محبوب‌ترین چهره سیاسی ایران و دارای بالاترین شانس برای پیروزی در انتخابات ریاست‌جمهوری ۱۴۰۰ است.

اگرچه هم خود او و هم دوستان و همراهانش می‌دانند که تایید صلاحیت او در شورای نگهبان، قطعا محال است. با این حال برای ماهیگیری از فضای انتخاباتی کشور و تحمیل گزینه مورد نظر و مورد حمایت خود، فعال شده‌اند.

پیش‌تر نیز در هفته‌های گذشته، در نظرسنجی‌های نهادهای رسانه‌ای در داخل و خارج ایران، محمود احمدی‌نژاد بیشترین اقبال را در بین سایر چهره‌ها کسب کرد.

در نظرسنجی روزنامه فرهیختگان وابسته به اصولگرایان حاضر در دانشگاه آزاد، او گزینه اول انتخاب مردم با اختلاف بسیار زیاد در بین چهره‌هایی همچون باقر قالیباف، ابراهیم رییسی، جواد ظریف، حسن روحانی و سید محمد خاتمی است.

در نظرسنجی شرکت ایستاتیس که در خارج از کشور قرار دارد، با کسب ۶۴ درصد اقبال از رای‌دهنگان، محمود احمدی‌نژاد بالاترین شانس برای پیروزی در انتخابات ریاست‌جمهوری آتی را داراست.

در نظرسنجی‌های کانال‌های تلگرامی پر بازدید وابسته به جناح‌های گوناگون نیز، تاکنون او بوده‌است که بیشترین اقبال را از سوی رای‌دهنگان کسب کرده‌است.

این‌ها همه در حالی است که خود او هم می‌داند هیچ شانسی برای بازگشت به قدرت ندارد. ضمن آنکه ساختار سیاسی ایران نیز، اجازه حضور مجدد به یک رئیس‌جمهور پیشین با مجموعه‌ای از ساختارشکنی‌های تاریخی را نمی‌دهد. او این روزها بیشتر تلاش دارد خودش را در انظار عمومی و رسانه‌ها حفظ کند و از حافظه تاریخی مردم حذف نشود. چیزی شبیه سیدمحمد خاتمی و اکبر هاشمی رفسنجانی.

اگرچه انتخابات ریاست‌جمهوری سال آینده می‌تواند به وزن کشی یاران احمدی‌نژاد ۹۹ با سایر رقبا تبدیل شود اگر یاران او و با حمایت علنی او، از فیلتر شورای نگهبان عبور کنند.

 

11 نظر
  1. حسین

    مشخص شدشماهم احمدی نژادی هستی؛چون اتفاقادرروزهای گذشته به شدت از طرفداران احمدی نژادکاسته شده برای اطمینان از گفته ام یک سری به پستهای اینستاگرام اوبزنیدونظرات راببینید

  2. ناشناس

    با این اوضاع همه چهره شده اند البته با معده های پر

  3. احمد

    زمین وزمان هم میدانند که احمدی نژاد محبوب است ،اما چرا نمیخواهند تایید شود یک ابهام است برای مردم . او را انحرافی قلمداد می کنند در حالیکه هیچ حرکت او مغایر با قوانین جمهوری اسلامی نبوده ،لذا تنها طرد دودمان های حاکم بر عرصه سیاست واقتصاد کشور گناه اوست . قطعا” مطیع رهبری بوده و پایبند به تمام قوانین ، وخدمت گذاری صدیق وشجاع برای همه اقشار جامعه . اما طرد شده های دوران ریاست ایشان همه دست به دست هم داده اند و علیه او مسئله سازی می کنند ،چون اگر او به صحنه برگردد دیگر تاخت وتاز ندارند . وقطعا” اگر در انتخابات حضور نداشته باشد انتخاباتی سرد وکسل کننده در انتظار است .

    1. شایان

      همینکه همه جا نام ایشان بر سر زبانهاست ما را بس، اگر او نیاید بهاری وجود نخواهد داشت، اگر او نیاید پائیز خزان در انتظار است.

  4. مهدی

    فقط احمدی نژاد میتونه مردم قشر پایین دست جامعه رو به بالا بکشه که متاسفانه یا خوشبختانه همه نهادهای نظام از همه عرصه ها دست به دست داده اند تا این چهره محبوب مردمی رو حذف کنند.

  5. مرتضی

    محبوب ترین
    نگین بابا مردیم از خنده
    از کی سوال کردید اخه

  6. محمد صادقی خارایی

    سلام چقد جیگرمون حال میاد وقتی اسم دکتر محمود احمدی نژاد میاد وسط و خیلیا میسوزن و شروع به تحریف و بد و بیراه گفتن دکتر عزیزمون میکنن ….هرموقع تونستید خورشید را محو کنید یاد و نام و جانفشانی های دکتر را هم میتونید محوکنید…دکتر احمدی نژاد مطیع رهبری و یار رهبری بودند و هستن و خواهند بود شما عددی نیستی اگر شورای نگهبان تایید کنه زیر سیل رای دکتر له خواهید شد …حقیقت تلخ هست خخخخخخخ

  7. ر ضا

    فقط آقای احمدی نژاد وسلام

  8. مقدم

    فقط دکتر احمدی نژاد رای اول انتخابات ریاست جمهوری ۱۴۰۰

    1. مقدم

      اقایون از ترس نام دکتراحمدی نژاد ازمنابع وپایگاهای نظرسنجی افکارعمومی انتخابات ریاست جمهوری ۱۴۰۰حذف نموده اند؟واقعا اگر اقایون صداقت دارندجرعت کننده نظرسنجی درباره رای احمدی نژاد در انتخابات ریاست جمهوری ۱۴۰۰برگزارکنندببیندشانس ایشان درانتخاب ریاست جمهوری ۱۴۰۰چنددرصدمی باشد

  9. یاس

    احمدی نژاد تایید نشه نمیام پای صندوق و منم با این کارم شما رو تایید نمی کنم

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.