انتشار عکس‌های پارک‌رفتن نخست‌وزیر جنجالی شد +تصاویر

پاپاراتزی‌ها، رد نخست وزیر انگلستان را دوباره زدند، این بار همراه با پسر 8 ماهه‌اش در پارک خصوصی باکینگهام پالاس.

به گزارش تازه نیوز، بوریس جانسون و فرزند نوزادش در پارک رصد شدند و دوباره جنجال رسانه‌ای برپا کردند. در شرایط سخت کرونایی در انگلستان، این دومین بار است که او سوژه رسانه‌ها می‌شود.

هفته گذشته با دیده شدن جانسون در 7 مایلی شماره 10 در پارک المپیک اعلام شد وی قوانین کرونایی را نقض کرده و حالا مجددا متهم شده است.

قوانین دولتی که بوریس جانسون رئیسش هست تاکید می‌کند که ورزش باید یک بار در روز آنهم در محله‌ای باشد که فرد ساکن آنجاست و نه جای دیگر!

بوریس جانسون و روزهای سخت انگلیس

این روزها، انگلیس علاوه بر کووید -19 درگیر رونای انگلیسی نیز هست. شیوع شدید و سرعت بالای انتقال این نوع از کرونا، این کشور را به کانون آلودگی جدید در اروپا تبدیل کرده است. قبل تر در خبرها آمده بود که سرایت 70 درصدی و شیوع کروناویروس انگلیسی میان کودکان باعث شد تا آمریکا نیز پروازهای خود به انگلیس را ممنوع کند. اما اسکات گاتلیب رئیس سابق FDA آمریکا به CNBC گفت کرونای انگلیسی در آمریکا وجود دارد و ایجاد ممنوعیت سفر مانع از شیوع آن نخواهد شد.

دکتر جرمی لوبان، ویروس شناس دانشگاه ماساچوست به واشنگتن پست گفت کرونای انگلیسی ممکن است از آمریکا منتشر شده باشد.

وی تاکید کرد این ویروس ابتدا در انگلیس شناسایی شده به این خاطر که انگلیس دارای برنامه تعیین توالی ژن است که بهترین در جهان است ولی در آمریکا پراکنده بوده و بهترین نیست. پروفسور نیل فرگوسن از گروه مشاوران SAGE انگلیس در کنفرانس خبری اعلام کرد ابتلای بچه‌ها به نوع جدید کروناویروس زیادتر بوده اما مرگبارتر از آن نیست.

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.